در دومین روز از نمایشگاه رینوتکس 2023 برگزار گردید

به گزارش وبلاگ من، در دومین روز از نمایشگاه رینوتکس 2023 که در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز برگزار گردید، رویداد دمو دی ارائه به سرمایه گذاران برگزار گردید و یازده تیم استارتاپی در حوزه های مختلف به معرفی کسب و کار خود به سرمایه گذاران پرداختند.

در دومین روز از نمایشگاه رینوتکس 2023 برگزار گردید

هفت سرمایه گذار از استان های آذربایجان شرقی، تهران، البرز، اصفهان و شهر رفسنجان، شامل هلدینگ دانش بنیان صنایع نانوتک آینده، شتابدهنده تحلیلگران، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی استان البرز، صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی اسنوا ونچرز و صندوق دانش بنیان پژوهش و فناوری ارس در این رویداد شرکت کردند.

برای این دمو دی، 32 تیم ایده های خود را به مرکز شتاب دهی تیک آپ، به عنوان برگزار کننده دمو دی، ارسال کردند و در نهایت 11 کسب و کار نوپا، با هدف جذب سرمایه به مرحله نهایی و ارائه در رینوتکس انتخاب شدند.

طبق اعلام برگزار کنندگان این رویداد، در صورتی که هرکدام از سرمایه گذاران نسبت به طرح های پیشنهادی علاقمند باشند، در مرحله دوم، کسب و کار و سرمایه گذار جلساتی را برگزار نموده و به مرحله توسعه می رسند.

یازدهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس) از 14 تا 17 آذر ماه با حضور فناوران، مبتکران و مخترعان در سالن های امیرکبیر، پروین اعتصامی و آذربایجان محل دایمی نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار می گردد.

منبع: مجله شنبه

به "در دومین روز از نمایشگاه رینوتکس 2023 برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "در دومین روز از نمایشگاه رینوتکس 2023 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید