میز تلویزیون مدرن و بسیار شیک مناسب دکوراسیون نشیمن های کوچک

به گزارش وبلاگ من، بیشتر ما معتقد هستیم که مبلمان راحتی، نوع سبک و تم دکوراسیون اتاق نشیمن را معین می نماید اما این تلویزیون و میز همراه با آن است که نمای کلی اتاق نشیمن را شکل می دهد. در این مطلب با مدل های جدید میز تلویزیون مدرن آشنا خواهیم شد که تاثیر بسیار زیادی بروی دکوراسیون اتاق نشیمن گذاشته اند بطوریکه تصور کردن محیط بدون آنها ناممکن خواهد بود. البته در طراحی های بسیار مدرن امروزی دیده شده که اتاق نشیمن بدون تلویزیون چیده می گردد اما همچنان بسیاری از مردم سرتاسر دنیا در نشیمن خود از تلویزیون استفاده می نمایند. بدون وجود تلویزیون در اتاق نشمین این سوال پیش خواهد آمد که وسایل و مبلمان اتاق بالاخره باید به کدام سمت چیده شوند؟ زیرا چیدمان تمامی وسایل موجود در اتاق نشیمن بدون استثناء حول تلویزیون و دستگاه های سرگرمی همراه با آن چیده می شوند. مدل هایی که در ادامه مشاهده خواهید کرد با تکیه بر طراحی بسیار دقیق و شیک، به راحتی می توانند به نقطه کانونی دکوراسیون اتاق نشیمن تبدیل شوند.

میز تلویزیون مدرن و بسیار شیک مناسب دکوراسیون نشیمن های کوچک

مدل میزهایی که در زیر مشاهده می کنید به نام میزهای دومینویی معروف شده اند و ترکیبی زیبا از طراحی مدرن و ساده با کاربرد و انعطاف پذیری بی نظیر هستند. در طراحی مدل های یک یا چند میله فلزی بلند که بنوعی حکم ستون فقرات این میزها را دارد از کف اتاق به سقف متصل شده و روی آن طبقات و قفسه های متعدد شیشه ای و چوبی قرار گرفته است. البته تعدادی دیگر هم همراه با پنل نصب تلویزیون هستند و به سقف متصل نمی شوند. این مدل ها مناسب خانه های آپارتمانی هستند که دیوارهای ضعیفی دارند و ساکنان آن نمی توانند تلویزیون خود را به دیوار نصب نمایند.

قفسه های این میزها کاملا متحرک بوده و حول میله به چرخش در می آیند، در نتیجه با وجود این قفسه های متحرک که با سادگی خاصی طراحی شده اند، قادر خواهید بود استایل مورد نظر خود را کاملا آزادنه در اتاق نشیمن بوجود بیاورید. طراحی ویژه این میزها باعث شده فضای کمی از اتاق نشیمن منزل اشغال نمایند و به همین خاطر مناسب فضاهای کوچک نیز باشند.

میز تلویزیون مدرن

منبع: اتاق

به "میز تلویزیون مدرن و بسیار شیک مناسب دکوراسیون نشیمن های کوچک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میز تلویزیون مدرن و بسیار شیک مناسب دکوراسیون نشیمن های کوچک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید