منچستریونایتد به جای سانچو سراغ جذب هالند می رود

به گزارش وبلاگ من، باشگاه منچستریونایتد در نظر دارد بار دیگر شانس خود را برای به خدمت دریافت مهاجم نروژی بوروسیا دورتموند امتحان کند.

منچستریونایتد به جای سانچو سراغ جذب هالند می رود

با ما همراه باشید و درباره وبلاگ هیچکس بیشتر بدانید.

به گزارش وبلاگ من، نشریه انگلیسی میرر با انتشار گزارشی مدعی شد؛ باشگاه منچستریونایتد در حال آنالیز شرایط است که آیا باید در تابستان آینده سراغ به خدمت دریافت جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند برود یا خیر، چون در حال حاضر اولویت اول آنها برای نقل وانتقالات به خدمت دریافت هم تیمی این هافبک انگلیسی یعنی ارلینگ هالند است.

طبق این گزارش؛ مدیران باشگاه منچستریونایتد بر این باور هستند که آنها تابستان اخیر تصمیم درستی دریافتد که رقم درخواستی 120 میلیون پوندی باشگاه دورتموند به منظور خرید جیدون سانچو را نپرداختند و حالا با اولگنار سولسشایر در حال آنالیز این موضوع هستند که آیا اصلاً او احتیاج به این هافبک انگلیسی دارد یا خیر.

منچستری ها در حالی به جای سانچو نظر خود را معطوف به جذب هالند 20 ساله نموده اند که این مهاجم نروژی که از زمان پیوستنش به دورتموند تا به امروز در 32 بازی 33 گل برای زردپوشان وستفالن به ثمر رسانده است، مورد توجه دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا نیز واقع شده است.

باشگاه منچستریونایتد زمستان گذشته کوشش زیادی برای به خدمت دریافت هالند از سالزبورگ اتریش کرد و حتی در آن مقطع گفته شد که اولگنار سولسشایر خود راهی شهر سالزبورگ شده بود تا شخصاً با ارلینگ هالند، هموطن و شاگرد پیشین خود ملاقات کند و او را برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ راضی کند اما در نهایت این مهاجم 20 ساله با قراردادی چهار و نیم ساله به ارزش 20 میلیون یورو به دورتموند پیوست.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در صفحه اینستاگرامی وبلاگ من بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "منچستریونایتد به جای سانچو سراغ جذب هالند می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منچستریونایتد به جای سانچو سراغ جذب هالند می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید