مذاکرات پینترست برای خرید یک اپلیکیشن ویرایش عکس

به گزارش وبلاگ من، شرکت پینترست سرگرم مذاکره برای خرید شرکت ویژوال ساپلای است که سازنده اپلیکیشن ویرایش عکس VSCO است.

مذاکرات پینترست برای خرید یک اپلیکیشن ویرایش عکس

پلتفرم VSCO که 10 سال سابقه فعالیت دارد، مجموعه متمایزی از فیلترهای عکس شبیه فیلم را به همراه ویرایش تصویر عرضه می نماید. این شرکت که همچنان روی محصول اصلی خود متمرکز است، ابزارهای ویرایش ویدیو هم اضافه نموده و 90 میلیون دلار سرمایه جمع نموده است. این شرکت آخرین بار 550 میلیون دلار ارزش داشت.

طبق گزارش روزنامه نیویورک تایمز به نقل از دو منبع مطلع، مذاکرات با پینترست که یک شرکت دیگر متمرکز بر عکس است، ادامه دارد و قیمت قرارداد معلوم نیست. نماینده پینترست درباره این قرارداد اظهارنظر نکرد در حالی که یک مقام شرکت VSCO به بلومبرگ نیوز گفت: ما همیشه هر زمان با شرکتهای مختلف در فضای خلاقانه ملاقات می کنیم و درباره شایعات صحبت نمی کنیم.

شرکت VSCO یک سال پیش 45 شغل را در واکنش به شیوع ویروس کرونا تعدیل کرد و جوئل فلوری، مدیرعامل این شرکت در لینکدین شرح داد که این استارتاپ باید به سمت یک کسب و کار پایدار تغییر جهت پیدا کند.

این شرکت در حال حاضر 100 میلیون اکانت ثبت نام شده دارد که 75 درصد آنها پایین 25 سال سن دارند.

بر اساس گزارش بلومبرگ، برای پینترست که به عنوان یک پلتفرم جمع آوری و ویرایش تصاویر فعالیت می نماید، خرید مجموعه VSCO و به دست آوردن پایگاه کاربرانش، یاری خواهد نمود مخاطبان خود افزایش دهد و امکان این اپلیکیشن موبایلی را تقویت کند.،ایسنا

منبع: ایران آنلاین

به "مذاکرات پینترست برای خرید یک اپلیکیشن ویرایش عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مذاکرات پینترست برای خرید یک اپلیکیشن ویرایش عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید