مجموعه مستند مدال آوران به سراغ کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال رفت

به گزارش وبلاگ من، مجموعه مستند مدال آوران با نگاهی به زندگی قهرمانان جهانی ورزش ایران به وسیله موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی فراوری می گردد.

مجموعه مستند مدال آوران به سراغ کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال رفت

به گزارش گروه فرهنگی وبلاگ من، مجموعه مستند مدال آوران با نگاهی به زندگی قهرمانان جهانی ورزش ایران به وسیله موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی فراوری می گردد. این مجموعه با نگاهی متفاوت به شخصیت مدال آوران، فرایند موفقیت قهرمانان ملّی در سال های اخیر را از دوران کودکی تا شکوفایی ورزشی پی می گیرد تا با مرور زندگی سخت و شیوه متفاوت زیست این افراد بتوان روی دیگر مدال قهرمانی را مشاهده کرد.

محمّدرضا راهپیما؛ کارگردان و تهیه نماینده این مجموعه در مورد تفاوت این مستند با آثار مشابه، گفت: در این مجموعه به سراغ قهرمانانی می رویم که در چند سال اخیر در رشته های مختلف ورزشی مدال جهانی گرفتند یا رکورد هایی را جابجا کردند. تفاوت این مجموعه، در نگاهی است که به این قهرمانان داریم. در واقع به سراغ بخش مغفول مانده زندگی آن ها می رویم تا مخاطبانی که تنها افتخارات آن ها را میبینند، با سختی هایی که این ورزشکاران برای رسیدن به این جایگاه کشیدند هم آشنا شوند. از طرفی توجه به ابعاد اخلاقی این قهرمانان و نوع برخورد فروتنانه ای که با خانواده و به خصوص والدین خود دارند، می تواند چهره متفاوتی از آن ها برای مخاطبان بسازد.

کارگردان مجموعه مدال آوران اضافه کرد: تعداد ورزشکاران مدال آور خیلی گسترده است، ولی فعلاً در حال آماده سازی قسمت اول این مجموعه هستیم تا بازخورد ها برای ادامه یافتن کار معین گردد. تیم تحقیق مجموعه، به شناسایی قهرمانان اقدام می نماید و ما هم سعی می کنیم در فراوری مستند همه جنبه هایی را که می توان به یک قهرمان پرداخته گردد، مدنظر قرار دهیم. قسمت اول این مجموعه درباره بهنام محمودی؛ کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال ایران است که در این پرتره، شناسنامه این قهرمان ملّی ورق زده می گردد و شکل زیست اجتماعی و خانوادگی و فرهنگی او نشان داده می گردد.

راهپیما اضافه کرد: این قهرمانان ما افرادی هستند که سبک ویژه و سالمی در زندگی خود انتخاب کردند و می توانند الگوی شایسته ای برای جامعه باشند. آن ها با همه قهرمانی ها در برابر خانواده کاملاً تواضع به خرج می دهند و شخصیت اخلاقی خود را حفظ کردند. وی ادامه داد: در این مستند از نریشن استفاده نمی گردد و خود قهرمان و اطرافیان اش، جهت طی شده تا قهرمانی او را بازگو می نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مجموعه مستند مدال آوران به سراغ کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال رفت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجموعه مستند مدال آوران به سراغ کاپیتان اسبق تیم ملی والیبال رفت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید