ماسک پنج لایه ضدکرونا ساخته شد

به گزارش وبلاگ من، با گسترش کووید- 19 در کشورهای سراسر دنیا، مراکز کنترل و پیشگیری بیماری، استفاده از ماسک را به همه توصیه می نمایند. حال یک شرکت ماسکی فراوری نموده است که به گفته آنها این ماسک ها به دلیل پنج لایه بودن از ورود ذرات آلوده موجود در هوا به دهان به طور قابل توجهی جلوگیری می نمایند.

ماسک پنج لایه ضدکرونا ساخته شد

کروناویروس می تواند به واسطه ذرات آلوده ای که در اثر سرفه، عطسه، صحبت و تنفس شخص مبتلا پخش می شوند، انتقال پیدا کند. این ذرات، اندازه های متفاوتی دارند اما کوچکترین آنها که هواپخش ها هستند، می توانند به راحتی منتقل شوند بنابراین استفاده از ماسک می تواند تا حد زیادی افراد را از خطر دور نگه دارد.

شرکت کامپرس مکس(CompressMax) اخیرا ماسک های صورت پنج لایه ای به نام ماسک صورت ایر تی ام (Air™ Face Mask) فراوری نموده است که به گفته این شرکت این ماسک ها از ورود ذرات مضر معلق در هوا به دهان تا حد زیادی جلوگیری می نمایند.

این ماسک مخصوص به گونه ای ساخته شده است که از ورود ذرات آلوده به دهان کاربر جلوگیری می نماید و علاوه بر آن مجهز به دریچه های تنفس دوگانه است که با کاهش حرارت و ایجاد رطوبت در ماسک ، تنفس را برای فرد راحت تر می نمایند. یک گیره بینی روی این ماسک قرار گرفته است که به افراد این امکان را می دهد ماسک را کاملا صحیح بر روی صورت خود تنظیم نمایند تا ماسک محکم بماند و بندهای آن نیز به گونه ای نیستند که به راحتی از گوش جداشوند بنابراین می توان از آن در هنگام دویدن ، دوچرخه سواری و موارد دیگر استفاده کرد.

ماسک دارای فیلتر PM2.5 قابل جابجایی و قابل شستشو و دارای پنج لایه محافظ در برابر ذرات مضر معلق در هوا است.قیمت این ماسک 19.99 دلار است.،مهر

بیشتر بخوانیم: ماسک مجهز به تصفیه هوا ساخته شد

منبع: ایران آنلاین

به "ماسک پنج لایه ضدکرونا ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک پنج لایه ضدکرونا ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید