قراخانلو: مرگ 2 پرسنل رستوران صحت ندارد، استعدادهای جوان را بورسیه می کنیم

به گزارش وبلاگ من، رییس آموزشگاه ملی المپیک گفت: دو نفر از پرسنل رستوران بر اثر مصرف مواد فوت نشده اند و آنها کارگر پیمانکار بوده اند که ربطی به آموزشگاه ندارد.

قراخانلو: مرگ 2 پرسنل رستوران صحت ندارد، استعدادهای جوان را بورسیه می کنیم

به گزارش وبلاگ من، نشست خبری رضا قراخانلو در محل آموزشگاه ملی المپیک برگزار گردید. قراخانلو در این نشست گفت: شاید آموزشگاه چندسالی با افت عملکرد روبرو شده و اصلی ترین کوشش ما این است وضعیت آموزشگاه را از لحاظ فعالیت و عملکرد به اوج برسانیم و تا خاتمه سال 98 عملکرد آموزشگاه را به شرایط اوجی که 10-12 سال قبل داشت، برگردانیم.

او در مورد مرگ دو نفر از پرسنل رستوران گفت: ما مرگ دو نفر از پرسنل را نداشتیم. پیمانکار آشپزخانه چند کارگر داشته که دو نفرشان موادی استفاده نموده بودند و به اورژانس منتقل شدند. انتخاب آنها به آموزشگاه ربطی نداشت و مرگشان هم صحت ندارد.قراخانلو در مورد بودجه ای که قرار بود سازمان برنامه ریزی و بودجه به آموزشگاه ملی المپیک بدهد گفت: این مبلغ اختصاص داده شده و چند طرح جدی داریم. یکی بازسازی تجهیزات و امکانات مرکز تمرینات آبی و سالن ها و رختکن ها کنار مرکز سنجش است. بخشی از آن به حساب کمیته آمده و شنبه گذشته جلسه ای داشتیم و طرح ها آماده شده و بخشی تا آخر سال 97 و بخشی در 98 عملیاتی می گردد. امیدوارم آموزشگاه را تا خاتمه سال 98 به روز کنیم.

او در مورد بدهکاری فدراسیون ها به هتل آموزشگاه بیان نمود: عمده کاربران هتل قهرمانان هستند. هتل آموزشگاه ارتباط مالی با آموزشگاه ندارند و با شرکت سرمایه گذاری روبرو هستند. فدراسیون ها وقتی در خواست می نمایند آموزشگاه فقط آنها را در نوبت قرار می دهد و آنها با تخفیفات 50 درصدی روبرو هستند. برخی از فدراسیون ها با تاخیر هزینه ها را پرداخت می نمایند و برخی سر موقع. بدهی هم باشد مدیر عامل شرکت، دبیرکل کمیته و رییس فدراسیون با هم حل و فصل می نمایند. تقریبا فدراسیونی وجود ندارد که درخواست استفاده از هتل داشته باشد و ما کار را برایش انجام ندهیم.

قراخانلو در پاسخ به این پرسش که رستوران می تواند به دلیل بدهی فدراسیونی به ورزشکار خدمات ندهد، تاکید نمود: تیمی یا قهرمانی وجود ندارد که بخواهد از خدمات آموزشگاه استفاده کند اما به دلیل بدهی نتواند. خدمات حتما ارائه می گردد.

او در مورد نقش آموزشگاه ملی المپیک در اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک گفت:سوال باید از دبیر کل و ریاست کمیته انجام گردد اما فعالیت های آموزشگاه در اساسنامه جدید روشن تر و گسترده تر خواهد بود. فعالیت های آموزشگاه بندی دارد که پیشنهاد شده کلیه فعالیت های علمی آموزشی فرهنگی کمیته ملی المپیک در آموزشگاه ملی المپیک باشد.

رییس آموزشگاه ملی المپیک در مورد سیاست های آموزشگاه ملی المپیک گفت: پیرو سیاست های کمیته ملی المپیک در خصوص خانم ها برنامه ویژه و خاصی داریم. از طرفی ساختمان و تجهیزات احتیاجمند بازسازی و نوسازی است و سیستم گرمایشی و سرمایشی تا خاتمه سال 97 بازسازی اساسی صورت می گیرد. مرکز تمرینات آبی هم در حال بازسازی است و قول می دهم زمانی که درست شد، فضای جدید باشد و مرکز ریکاوری مطابق استاندارد های جهانی باشد.او ادامه داد: همچنین آیین نامه بهره برداری کابران آموزشگاه را تدوین کردیم که به تصویب هیات اجرایی هم رسید تا اولویت استفاده از امکانات آموزشگاه قهرمانان باشند و پیشکسوتان و مربیان هم طبق آیین نامه می توانند استفاده نمایند. تعداد قابل توجهی روانشناس زن تا خاتمه سال 98 باید داشته باشیم. البته 14 نفر هستند که با ما کار می نمایند. همچنین تربیت بدنسازان خانم را در دستور کار داریم.

قراخانلو در مورد حمایت از استعدادها در ورزش تاکید نمود: ما طرح امیدهای المپیک را داریم و در نظر داریم تعدادی ورزشکار جوان و مستعد را بورسیه کنیم. امیدواریم با حمایت مالی کمیته ملی المپیک و با ارتباط با فدراسیون ها برخی چهره های آینده دار را زیر بال و پر خود بگیریم و باری از روی دوش فدراسیون ها برداریم. همچنین برای توجه به بازیهای الکترونیک المپیک مجازی را در دستور کار قرار دادیم و کارگروه آن هم تشکیل شده است.

او در باره منابع انسانی در آموزشگاه ملی المپیک گفت: نیروهای خوبی داریم که دارند کوشش می نمایند. ما ازبهترین نیروهای فدراسیون ها هم استفاده خواهیم کرد. منابع انسانی هم احتیاج به جایگزینی دارد. از این رو طرح جانشین پروری و دستیار انتخاب کردن را ابلاع کردم.

او در مورد استفاده از قهرمانان ورزشی در آموزشگاه ملی المپیک گفت: ما با کمیسیون ورزشکاران ارتباط داریم و هماهنگ هستیم و از قهرمانان برای برنامه های آموزش و پرورش استفاده خواهیم کرد. IOCبرنامه ای در مورد زندگی حرفه ای ورزشکاران دارد. طرحی برای ورزشکاران جوان داریم که از قهرمانان استفاده می کنیم تا در مورد زندگی حرفه ای آموزش هایی را به این ورزشکاران جوان بدهند.

قراخانلو در مورد پرونده انفجار در آموزشگاه ملی المپیک و فوت شدن دو نفر در آن حادثه گفت: دستگاه قضایی جمع بندی قانونی انجام داد و به مفهوم قضایی تکلیفش تعیین شد و رسیدگی به خانواده آنها و حقوقشان انجام می گردد. بازسازی تاسیسات هم دارد انجام می گردد.

رییس آموزشگاه ملی المپیک در خاتمه اظهار داشت: در فکرش هستیم شناسنامه ژنتیکی برای قهرمانان ایجاد کنیم و شناسنامه مهارت روانشناختی را برای قهرمانان داریم جمع آوری می کنیم. همچنین به زودی کتاب هایی برای هر رشته و داده هایی که ورزشکاران در آموزشگاه دارند تدوین می کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "قراخانلو: مرگ 2 پرسنل رستوران صحت ندارد، استعدادهای جوان را بورسیه می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قراخانلو: مرگ 2 پرسنل رستوران صحت ندارد، استعدادهای جوان را بورسیه می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید