صدور معافیت تحصیلی دانشجویان به صورت اینترنتی

به گزارش وبلاگ من، با هماهنگی سازمان وظیفه عمومی ناجا، از مهرماه امسال معافیت تحصیلی دانشجویان به صورت اینترنتی صادر می گردد.

صدور معافیت تحصیلی دانشجویان به صورت اینترنتی

به گزارش، با حضور نمایندگان سازمان وظیفه عمومی ناجا در سازمان امور دانشجویان، کارگاه آموزشی درخواست و صدور اینترنتی معافیت تحصیلی دانشجویان در تمام مقاطع تحصیلی برای کارشناسان آموزشی حوزه نظام وظیفه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی به شیوه مجازی برگزار گردید.

با توجه به اینکه با پیگیری سازمان امور دانشجویان و موافقت سازمان وظیفه عمومی ناجا، از مهرماه امسال جهت دانشجویان تازه الورود در خواست و صدور معافیت های تحصیلی در همه مقاطع تحصیلی بدون احتیاج به مراجعه حضوری به شیوه اینترنتی صادر خواهد شد، کارگاه آموزشی فرآیند انجام این اقدام برای کارشناسان آموزشی حوزه نظام وظیفه دانشگاه ها برگزار گردید.

در این نشست، نمایندگان و کارشناسان سازمان وظیفه عمومی ناجا و رئیس اداره خدمات آموزشی و کارشناسان اداره کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، تمامی مراحل فرآیند ثبت درخواست و صدور نهایی معافیت تحصیلی را برای کارشناسان دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی تشریح نموده و به سوالات مطروحه پاسخ دادند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "صدور معافیت تحصیلی دانشجویان به صورت اینترنتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صدور معافیت تحصیلی دانشجویان به صورت اینترنتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید