شرکت گل گهر به شهروندان سیرجان و بردسیر تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می نماید

به گزارش وبلاگ من، طرح عظیم پرداخت تسهیلات اشتغا ل زایی به منظور حمایت از راه اندازی کارگاه ها و کسب و کارهای کوچک و میانه،به وسیله شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در سیرجان و بردسیر اجرا می گردد.

شرکت گل گهر به شهروندان سیرجان و بردسیر تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می نماید

به گزارش وبلاگ من کرمان؛مدیر طرح های اقتصاد مقاومتی شرکت معدنی و صنعتی گل گهر گفت: کمبود نقدینگی برای کارگاه ها و راه اندازی کسب و کارها موجب شده تا بسیاری از افراد جوان، باانگیزه و توانمند نتوانند کسب و کارشان را راه بیاندازند،از همین رو با تاکید مدیر عامل شرکت گل گهر مبنی بر انجام گامی بلند و تاثیر گذار در این خصوص و ارایه خدمتی ارزشمند به شهروندان، شرکت معدنی و صنعتی گل گهر به اسم تعیین مالی شهرستان های سیرجان وبردسیرطرح پرداخت تسهیلات اشتغال زایی را در شهرستان سیرجان اجرا می نماید.

محسن آرش، درباره جزییات این طرح اضافه نمود: با هدف توسعه و بهبود اشتغالزایی خصوصا در روستاها و حمایت از راه اندازی کسب و کارها و کارگاه ها، بر اساس الگوی توسعه اجتماعی رسالت، تفاهم نامه سه جانبه شرکت معدنی و صنعتی گل گهر، استانداری کرمان و شبکه توسعه اجتماعی رسالت استان کرمان امضا شده است.

وی توضیح داد:بر اساس این تفاهم نامه قرار است سال جاری 2000 فقره تسهیلات اشتغال زایی تا سقف 100میلیون تومان از محل امتیاز حساب شرکت گل گهر نزد بانک رسالت با کارمزد صفر تا 2 درصد و دوره بازپرداخت 36 ماهه به متقاضیان پرداخت گردد.

مدیر طرح های اقتصاد مقاومتی شرکت گل گهر اضافه نمود:این تسهیلات صرفا به افراد بیکار،زنان سرپرست خانوار و افرادی که فاقد بیمه کارفرمایی باشند تعلق می گیرد و کارمندان، کارکنان شرکت های بخش خصوصی و بازنشستگان مشمول دریافت این تسهیلات نیستند.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر درباره جزییات این طرح به راهبران کانون های اجتماعی در روستاها و در شهر سیرجان به بانک قرض الحسنه رسالت واقع در بلوار دکتر صادقی و یا به لینک زیر

https://geg.ir/eshteghalzaieمراجعه فرمایند.

منبع: جام جم آنلاین

به "شرکت گل گهر به شهروندان سیرجان و بردسیر تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت گل گهر به شهروندان سیرجان و بردسیر تسهیلات اشتغالزایی پرداخت می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید