سنگین ترین صف های خرید و فروش 25 مرداد در بازار سهام

به گزارش وبلاگ من، امروز شنبه 25 مرداد، شاخص کل بورس در شروع معاملات با اُفت 46 هزار واحدی رو به رو بود. بازار در ادامه فرایند پرعرضه هفته گذشته امروز نیز با افزایش عرضه ها شروع به کار نموده است. محصولات شیمیایی نیز امروز پر عرضه داد و ستد می شوند. پترول، شگوی، فارس، پارسان، شلر، ٬نوری، شاراک، وپترو و شکلر از جمله نماد های منفی گروه اند. شصدف با افزایش تقاضا همراه است. شلعاب، شپاکسا و ساینا متعادل اند.

سنگین ترین صف های خرید و فروش 25 مرداد در بازار سهام

در گروه بانکی شاهد افزایش عرضه هستیم. صف خرید نماد وپارس بطور کامل عرضه شد و حجمی بیش از 251 میلیون سهم را در این نماد شاهد هستیم. وپاسار در محدوده صفر تابلو 1300 تومان با نوسانات مثبت همراه است. در گروه فلزات اساسی نماد فولاد با افت بیش از 4 درصد در بالاتر از سطح 1800 تومان نهاده شد. فملی در قیمت 2933 تومان صف فروش دارد. ذوب در پایین تر از قیمت 900 تومان صف فروش را تجربه می نماید.

همچنین ذوب، فخوز، وسدید، هرمز، کویر، کاوه، فلوله، فسرب، فولای، فروی و فزرین با افت قیمت معامله می شوند. فرآور، فپنتا، فنورد و فاهواز افزایش تقاضا را تجربه می نمایند. ارفع، فولاژ و فسدید متعادل داد و ستد می شوند. خودرویی ها هم در بیشتر نماد ها با افت قیمت معامله می شوند. خودرو، خگستر، خمحرکه، خپارس، خزامیا، ختوقا، خبهمن، ورنا، خریخت، خمهر، خاهن، ختور، خوساز، خنصیر و خمحور با فشار عرضه همراه اند. خعمرا نماد مورد توجه گروه است.

منبع: ایران جیب

منبع: فرارو

به "سنگین ترین صف های خرید و فروش 25 مرداد در بازار سهام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سنگین ترین صف های خرید و فروش 25 مرداد در بازار سهام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید