سری A1 والیبال ایتالیا، یاران معروف بالاخره پیروز شدند، شکست سنگین ورونا با ملی پوشان ایرانی

به گزارش وبلاگ من، تیم والیبال سیه نا پس از 8 شکست متوالی در سری A1 والیبال ایتالیا، بالاخره طعم پیروزی را چشید.

سری A1 والیبال ایتالیا، یاران معروف بالاخره پیروز شدند، شکست سنگین ورونا با ملی پوشان ایرانی

به گزارش وبلاگ من، در دیدارهای هفته هشتم سری A1 والیبال ایتالیا، همه تیم هایی که بازیکن ایرانی در اختیار دارند جز یاران سعید معروف، مقابل حریفان خود تن به شکست دادند.

تیم سیه نا که سعید معروف را به عنوان کاپیتان و پاسور در اختیار دارد در نهمین بازی خود که در سالن سانا پالااسترا برگزار گردید با نتیجه 3 بر 2 میهمان خود میلانو را شکست داد و پس از 8 شکست متوالی، طعم پیروزی را چشید. سیه نا در ست های اول، سوم و پنجم با نتایج 25 بر 23، 25 بر 20 و 15 بر 13 شاگردان آندره آ جیانی را شکست دادند و در ست های دوم و چهارم 19 بر 25 و 20 بر 25 مغلوب شدند. فرناندو هرناندس 21، یوکی ایشیکاوا 20 و سعید معروف 3 امتیاز برای سیه نا کسب کردند. سیه نا با 5 امتیاز از یک پیروزی و 8 شکست همچنان در صندلی سیزدهم جدول واقع شده است.

در بازی دیگری که در سالن BLM شهر ترنتو برگزار گردید، تیم ورونا که از حضور جواد معنوی نژاد و مرتضی شریفی بهره می برد در یک بازی یک طرفه و در عرض 77 دقیقه، متحمل شکست سنگینی مقابل ترنتینو شد. شاگردان نیکولا گربیچ در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 16، 25 بر 23 و 25 بر 18 بازی را واگذار کردند. معنوی نژاد 3 و شریفی 7 امتیاز برای ورونا کسب کردند. این تیم با 4 پیروزی، 3 شکست و 11 امتیاز در صندلی هشتم جدول واقع شده است.

تیم مونزا نیز امیر غفور را در اختیار دارد در حضور 1962 تماشاگر سالن کندی آره نا با نتیجه 3 بر یک از میهمان خود گلوبو بانکا پوپولاره دل فروسیناته سورا باخت. امیر غفور با کسب 19 پوئن، امتیازآورترین بازیکن تیمش بود. دوشان پتکوویچ هم 21 امتیاز برای سورا کسب کرد. مونزا با 4 پیروزی، 4 شکست و 12 امتیاز، تیم ششم جدول لیگ است.

تیم کاستلانا در سالن اختصاصی خود، پالافلوریو با نتیجه 3 بر صفر از پروجای پرمهره و صدرنشین باخت. مجتبی میرزاجان پور 17 امتیاز برای کاستلانا و ویلفردو لئون 20 امتیاز برای پروجا کسب کردند. کاستلانا با 7 شکست متوالی و تنها 2 امتیاز، تیم قعرنشین لیگ است.

تیم مودنا با راهنمایی خولیو ولاسکو با نتیجه 3 بر 2 از میهمان خود لوبه باخت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "سری A1 والیبال ایتالیا، یاران معروف بالاخره پیروز شدند، شکست سنگین ورونا با ملی پوشان ایرانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سری A1 والیبال ایتالیا، یاران معروف بالاخره پیروز شدند، شکست سنگین ورونا با ملی پوشان ایرانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید