سرمربی والیبال شهرداری ارومیه: قضاوت داور اول افتضاح بود، هزینه بومی گرایی شکست خوردن است

به گزارش وبلاگ من، سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه با اشاره به این که تاکنون هیچ پولی از باشگاه دریافت نکرده اند، گفت: کل تیم با یک میلیارد و 800 میلیون تومان بسته شده است که تقریبا برابر با قیمت یک بازیکن ستاره است.

سرمربی والیبال شهرداری ارومیه: قضاوت داور اول افتضاح بود، هزینه بومی گرایی شکست خوردن است

جاوید محسنی نیا در گفت وگو با وبلاگ من، درباره وضعیت تیم شهرداری ارومیه ، اظهار کرد: حتما می دانید که تیم ما در چه شرایط بد و کاملا بومی بسته شد. من نیز با توجه به این شرایط تمام تلاشم را نموده ام که با ترکیبی جوان در دیدارها حاضر شویم. با توجه به برنامه ای که داریم رفته رفته تیم به سمت جوانگرایی خواهد رفت، اما در صورتی این امر میسر می گردد که مسئولان باشگاه به ما زمان دهند و تحمل را پیشه نمایند.

او ادامه داد: متاسفانه نتوانستیم با بازیکنانی که به سایپا رفتند و همچنین یکی از بازیکنان مان که به کاله رفت، به توافق برسیم. برایم عجیب است این بازیکنان ارومیه ای در حالی به تیم های دیگر رفتند که پیشنهاد مالی ارومیه بیشتر از تیم های فعلی شان است. برای نمونه امیرحسین فلاحت خواه پیشنهاد 220 میلیونی از شهرداری ارومیه داشت، اما فکر کنم علاقه زیاد او به اکبری باعث شد قید تیم شهرش را بزند یا شاید هم پیش خودشان فکر می کردند که چون اکبری در کادر فنی تیم ملی است، برای آینده والیبال شان مفید است.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه درباره آنچه که در بازی شب گذشته (جمعه ) این تیم برابر پیغام مشهد در چارچوب هفته ششم لیگ برتر رخ داد، گفت : پیش از صحبت درباره بازی دیشب در ابتدا می خواهم کمی راجع به دیدار هفته گذشته برابر کاله صحبت کنم. متاسفانه داوران خط در آن بازی ما را بسیار اذیت کردند. ابراهیم زاده که از داوران خوب ایران است در بازی برابر کاله تحت تاثیر پرچم های اشتباه داوران خط و جو استادیوم نهاده شد و تمام پرچم های خط نگهداران را تایید کرد. در بازی دیروز برابر پیغام مشهد نیز داور اول هم به نفع ما و هم به نفع حریف در برخی از مواقع سوت زد.

محسنی نیا، توضیح داد: کاویانی در بازی برابر پیغام مشهد قضاوت افتضاحی داشت. واقعا مانده ام که آیا کاویانی قوانین داوری را می داند یا خیر. زمانی یک داور به جا می دهد که یا رای داور خط را رد یا تایید کند. در ست پنجم و زمانی که 13 بر یازده عقب بودیم داور با رای اشتباه توپ را داخل گفت و امتیاز را به حریف داد. این در حالی است که دوربین های بررسی ما و حتی دوربین های صدا و سیما صحنه را ضبط نموده بودند و توپ در حدود 20 سانتی متر بیرون بود، اما داور رای خط نگهدار را نپذیرفت.

او ادامه داد: واقعا حیرت زده ام که چرا داور پس از 40 دقیقه وقفه دوباره بازی را ادامه داد. من شنیده ام که او برای قوچان نژاد شرط گذاشته بود که یا قضاوت نمی کند و یا در صورت به جا دادن بازی را ادامه می دهد. باور کنید جو استادیوم هم جوری نبود که داور تحت تاثیر قرار بگیرد.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در خصوص صحنه درگیری یکی از کارمندان باشگاه شهرداری ارومیه با محمد موسوی، گفت : گویا همه افراد داخل زمین جمع شده بودند تا از دوربین صحنه مشکوک را ببینند که در آن موقع درگیری بین برخی افراد شکل گرفت، ولی باور کنید من در آن لحظه پشتم به صحنه بود و درست ندیدم که چه اتفاقی افتاد.

او اضافه کرد: در دیدار دیشب در هر صحنه ای که کمی مشکوک بود، بازیکنان مشهدی به سمت داور و میز ناظران حمله می کردند و اصلا قوانین رعایت نمی شد. اگر قانون رعایت می شد، مطمئن باشید بیش از پنج کارت قرمز نصیب حریف می شد و شاید سه کارت قرمز نیز ما دریافت می کردیم.

محسنی نیا که پنج باخت متوالی را به همراه شهرداری ارومیه تجربه نموده است و در حال حاضر نیز در رتبه دوازدهم جدول 13 تیمی لیگ قرار گرفته است، درباره جلسه امروز (شنبه) در باشگاه، گفت : گویا دیروز شهردار ارومیه در مصاحبه ای عنوان نموده بود که درباره کادر فنی و برخی از بازیکنان تجدید نظر خواهد نمود. باز هم تصریح می کنم که تیم ما کاملا بومی بسته شد و این بومی گرایی هزینه دارد و هزینه آن باخت است. تاکنون پنج بازی با تیم های پیکان، کاله، شهرداری گنبد، شهرداری ورامین و پیغام مشهد انجام دادیم که همه آنها جزو تیم های بالای جدول هستند و بازی های نسبتا ساده ما باقی مانده است. همچنین تا انتها نیم فصل فقط دو بازی بیرون از خانه داریم و در چهار بازی میزبان حریفان هستیم و اگر در سه دیدار به پیروزی برسیم، برای دور برگشت جای امیدواری باقی است.

او ادامه داد: هر چند نباید این صحبت ها را کنم، ولی جرات کافی برای گفتن برخی حرف ها را دارم. تیم شهرداری ارومیه با یک میلیارد و 800 میلیون تومان بسته شده است و همه می دانند این پول برابر با قیمت یکی از بازیکنانی است که پیش از شروع فصل می خواستند بخرند. با این شرایط برایم جای سوال دارد که چرا از باخت ها ناراضی هستند. مطمئنا من هم ناراضی هستم، اما برای رسیدن به روزهای بهتر زمان احتیاج است و باید تحمل باخت را داشت. در حال حاضر تماشاگران نیز با ما قهر نموده اند و نمی دانم دلیل آن مسائل شان با مسئولان تیم است یا با بازیکنان.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه در انتها، گفت : اگر من را کنار بگذارند، ای کاش سرمربیان دیگر نیز عهده دار راهنمایی شهرداری ارومیه در این وضعیت شوند، چرا که تا به این لحظه کل تیم ما صفر درصد از قراردادشان را دریافت نموده اند! تنها مبالغی از سال های 94، 95 و 96 به حسابشان واریز شده است و برای سال جاری هیچ پولی دریافت ننموده ایم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سرمربی والیبال شهرداری ارومیه: قضاوت داور اول افتضاح بود، هزینه بومی گرایی شکست خوردن است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی والیبال شهرداری ارومیه: قضاوت داور اول افتضاح بود، هزینه بومی گرایی شکست خوردن است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید