دستگیری کلاهبردار 17 میلیاردی فروش املاک در مریوان

به گزارش وبلاگ من، فردی که با عناوینی چون فروش املاک از شهروندان مریوانی 17 میلیارد ریال کلاهبرداری نموده بود، دستگیر شد.

دستگیری کلاهبردار 17 میلیاردی فروش املاک در مریوان

به گزارش وبلاگ من به نقل از ایرنا، سردار علی آزادی، فرمانده انتظامی کردستان روز پنجشنبه 30 مرداد گفت: بدنبال شکایت تعدادی از شهروندان مریوانی مبنی بر اینکه فردی کلاهبردار با روش ها و ترفندهای مختلف از آنها کلاهبرداری نموده است مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی نهاده شد. با تحقیقات میدانی و جمع آوری اسناد و مدارک لازم، تعیین شد فرد مورد نظر با عناوینی چون فروش املاک و مستغلات اعتماد شهروندان را جلب و پس از اخذ مبالغی بالا به عنوان پیش پرداخت تلفن همراه خود را خاموش و جوابگوی مطالبات مال باختگان نبود.

وی با بیان اینکه با هدایت مال باختگان و هماهنگی مراجع قضایی، متهم شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر شد، گفت: تعدادی از شهروندان از این فرد کلاهبردار شاکی بوده و در آنالیز های تخصصی به عمل آمده تعیین شد مبلغی بیش از 17 میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری شده است. متهم با هماهنگی مراجع قضایی روانه زندان شد و از شهروندان درخواست کرد چنانچه کسانی دیگر از این متهم شکایت دارند به پلیس آگاهی شهرستان مریوان مراجعه نمایند.

منبع: همشهری آنلاین

به "دستگیری کلاهبردار 17 میلیاردی فروش املاک در مریوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری کلاهبردار 17 میلیاردی فروش املاک در مریوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید