دردسر تازه فرهاد مجیدی؛ دروازه بان استقلال در راه پرسپولیس

به گزارش وبلاگ من، خبرنگاران: استقلال در این فصل 3 دروازه بان فوق آماده دارد: سید حسین حسینی، رشید مظاهری و علیرضا رضایی. در واقع بعد از پیوستن علیرضا رضایی به استقلال این شایعه مطرح شد که قرار است از بین 2 دروازه بان مطرح استقلال، یکی از این تیم جدا شوند.

دردسر تازه فرهاد مجیدی؛ دروازه بان استقلال در راه پرسپولیس

به گزارش وبلاگ من، اگرچه رشید مظاهری در برهه ای از از فصل، قراردادش را هم با این باشگاه فسخ و اعلام جدایی کرد با این حال دوباره به این تیم برگشت و گفت که برای مبارزه کردن آماده است. با بازگشت رشید، فرهاد مجیدی برای استفاده از دروازه بان اصلی تردید داشت، ولی این تردید بیشتر شامل حال سیدحسین حسینی و علیرضا رضایی بود به طوری که در این فصل رشید مظاهری کلا یک بار در ترکیب این تیم نهاده شد.

مظاهری بعد ها با فرهاد مجیدی به اختلاف نظر جدی خورد به طوری که دیگر حتی در لیست بازیکنانی که برای یک مسابقه اسامی شان رد می گردد هم قرار نگرفت. اینطور شد که رفته رفته رشید مظاهری دوباره از استقلال دور شد و زمزمه های جدایی اش از این باشگاه به گوش رسید. حالا با نزدیک شدن به زمان جابجایی نیم فصل، استقلال می خواهد از رشید مظاهری که همچنان یکی از دروازه بان های خوب ایران است استفاده کند و با معاوضه او با یکی از بازیکنان مدنظرش، کاری کند که از جدایی رشید مظاهری سود ببرد.

در این بین شایعه شده که پرسپولیس هم بعد از جدایی بوژیدار رادوشوویچ به رشید مظاهری پیشنهاد داده و منتظر حضور دروازه بان استقلال در مجموعه خودی است. مشکل، اما اینجاست که رشید با استقلال قرارداد دارد و نمی تواند بدون رضایت استقلال از این تیم جدا گردد. استقلال به همین علت می خواهد رشید مظاهری را با یکی از بازیکنان فولاد معاوضه کند، ولی آنطور که از باشگاه آبی مرکز خبر می رسد، رشید علاقه ای به معاوضه شدن ندارد و از مسئولان استقلال خواسته قراردادش را فسخ نمایند تا او به تیمی که دوست دارد برود. شایعه شده رشید مظاهری تصمیمش برای رفتن به پرسپولیس را گرفته و حاضر نیست به پیشنهاد استقلال و فرهاد مجیدی مبنی بر معاوضه شدن با بازیکن فولاد گوش دهد.

در واقع رشید مظاهری ظاهرا ترجیح می دهد یا تا انتهای فصل بازیکن استقلال بماند و روی سکو برود یا اینکه قراردادش را با استقلال فسخ کند و در همین نیم فصل به پرسپولیس برود. این تصمیم نو دروازه بان استقلال تبدیل به دردسر نوی برای سرمربی استقلال شده که دوست دارد صالح حردانی را از فولاد به خدمت بگیرد و در این پرونده، رشید مظاهری را به تیم اهوازی بفرستد.

منبع: فرارو

به "دردسر تازه فرهاد مجیدی؛ دروازه بان استقلال در راه پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دردسر تازه فرهاد مجیدی؛ دروازه بان استقلال در راه پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید