ترکیب اصلی تیم ملی در آستانه جام جهانی لو رفت!

به گزارش وبلاگ من، تهران (پانا) - به نظر می رسد جمع بندی نهایی در رابطه با ترکیب آغاز کننده تیم ملی والیبال در مسابقات قهرمانی دنیا صورت گرفته است.

ترکیب اصلی تیم ملی در آستانه جام جهانی لو رفت!

سه روز دیگر انتظارها خاتمه خواهد یافت و مسابقات قهرمانی دنیا آغاز می گردد؛ رقابت هایی که به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی برگزار می گردد و تیم ملی ایران در مرحله گروهی با تیم های آرژانتین، هلند و مصر مصاف خواهد داد.

نکته جالبی که در رابطه با تیم ملی والیبال ایران وجود دارد به چالش بهروز عطایی برای انتخاب ترکیب آغاز نماینده مربوط می گردد. در حقیقت تیم ملی در پست های مختلف بازیکنان با کیفیت بالایی در اختیار دارد و همین موضوع کار بهروز عطایی را برای انتخاب ترکیب اصلی یا به قول والیبالی ها آغاز نماینده سخت خواهد نمود.

ملی پوشان والیبال ایران طی روزهای گذشته راهی اسلوونی شدند تا آخرین تمرینات خود را پیش از آغاز مسابقات قهرمانی دنیا پیگیری نمایند. دیروز نیز شاگردان بهروز عطایی یک جلسه تمرینی خوب را پشت سر گذاشتند که البته حاوی یک نکته جالب توجه و مهم بود.

بر اساس ویدئویی که صفحه فدراسیون والیبال در اینستاگرام خود منتشر نموده، به نظر می رسد که ترکیب آغاز نماینده ایران معین شده است. با توجه به این ویدئو محمد طاهر وادی، محمدرضا حضرت پور، مهدی جلوه، علی اصغر مجرد، امین اسماعیل نژاد، میلاد عبادی پور و امیرحسین اسفندیار شش بازیکن اصلی ایران در قهرمانی دنیا خواهند بود.

بعلاوه در سمت دیگر زمین نیز بازیکنانی نظیر جواد کریمی، محمد جواد معنوی نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین توخته، محمدرضا موذن و مرتضی شریفی حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ترکیب اصلی تیم ملی در آستانه جام جهانی لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترکیب اصلی تیم ملی در آستانه جام جهانی لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید