برترین شرکت های فراوری کننده ژئوممبران در جهان

به گزارش وبلاگ من، رپرتاژ آگهی-

Basic Concepts, Inc

بیش از 25 سال است که این شرکت محصولاتی برای جلوگیری از نشت استخرها از جمله ژئوممبران را فراوری می نماید. علاوه بر این کار نصب و مونتاژ این محصلات را برای استر ها هم بر عهده دارد.

برترین شرکت های فراوری کننده ژئوممبران در جهان

Geomembrane Liner System With Barrier Boom

آستر ژئوممبران با سیستم Barrier Boom یک محلول جلوگیری از نشی مایعات است که برای استفاده در اطراف ترانسفورماتور مناسب تر است. با این حال استفاده از این نوع آستر از ژئوممبران برای محیط زیست پیشنهاد نمی گردد.

Western Environmental Liner

شرکت Western Environmental Liner در سال 2002 به وسیله Western Ag Enterprises Inc حداث شد ، که از سال 1984 در صنعت فراوری ژئوممبران فعالیت می نماید. Western Environmental Liner به منظور ارائه تخصصی و بهتر ژئوممبران ایجاد شد.

Solmax

Solmax پیشروترین فراوری نماینده ژئوسنتتیک در دنیا است. محصولات این شرکت خاک ، آب و هوا را از سموم و آلاینده ها محافظت می نمایند و کاربرد آنها مانند احداث محل های دفن زباله های شهرهای پرجمعیت ترین دنیا بسیار مهم است.

ژئوممبران اصفهان یاوران پلیمر

Engineered Textile Products, Inc. (ETP)

ETP ، Engineered Textile Products، Inc فراوری نماینده سفارشی محصولات ژئوسنتتیک صنعتی و محیطی است. این شرکت محصولات خود را در سراسر کشور توزیع می کنیم و بسیاری از آنها را در سراسر دنیا صادر می کنیم.

Bristar Containment Industries Ltd

Bristar Containment Industries Ltd ، از زیر مجموعه های آلبرتا از سال 1995 ، و از پیشگامان فراوری محصولاتی برای جلوگیری از نشست استخر ها می باشد. این شرکت مصمم است تا محصول و تجربه خود را به ایالات متحده صادر کند.

Carson Liners

Carson Manufacturing یک شرکت تجاری کوچک که به صورت خانوادگی اداره می گردد و دارای بیش از 45 سال تجربه در ساخت و نصب انواع لاینر و ژئوممبران است. نصابان این شرکت در استانداردهای حفاظت از محیط CAL-OSHA آموزش دیده اند.

GeoCHEM, Inc.

از سال 1982 ، GeoCHEM ، Inc خود را درگیر انواع محصولات عمرانی و حفاظت از محیط زیست نموده و سرمایه گذاری نموده است . در طول سالها ، فناوریها و نوآوریهای جدیدی اختراع نموده و بسیار به کار در این حوزه علاقه مند است.

Environmental Protection, Inc. (EPI)

EPI یک شرکت پویا است که از سال 1980 راهکار مسائل زیست محیطی ارائه می دهد. EPI به اسم شرکت پیشرو در صنعت، فناوری های جدیدی مانند جوشکاری دو خطی و آزمایش کانال هوا را با استفاده از جوشکاری حرارتی و … پیاده سازی می نماید.

Layfield Group

گروه لایفیلد تنها سازمان یکپارچه ای است که راهکار های مبتنی بر پلیمر را ارائه می دهد. این شرکت از خانواده ها ، جامعه و محیط زیست ما محافظت می نماید.

Environmental Specialties International, Inc.

با پیشرفت اقتصاد دنیای ، مسائل زیست محیطی به سرعت تبدیل به مسائل تجاری می شوند. این شرمت در راستای موارد زیر کار می نماید: سیستم های سد قوی تر می شوند ، جمع آوری مایع کارآمدتر می گردد ، مقدار دقیق نشت با دقت کاهش می یابد و همه این موارد به نفع کره زمین و محیط زیست ما می باشد.

Industrial & Environmental Concepts, Inc. (IEC)

Industrial & Environmental Concepts، Inc.، (IEC) ، به طور گسترده ای به اسم رهبر دنیای در طراحی ، ساخت و نصب روکش های جمع آوری گاز برای سیستم های بی هوازی و پوشش های حفظ گرما برای صنعت شناخته می گردد.

Seaman Corporation

این شرکت یک فراوری نماینده پارچه های روکش دار صنعتی است که تعدادی از بازارها را در سراسر دنیا عرضه می نماید. فراوریات این شرکت شامل سقف های تک لایه، پارچه های معماری و آسترهای ژئوممبران می باشد.

US Fabrics

US Fabrics یک شرکت آمریکایی فراوری محصولات ژئوسنتتیک است که در زمینه ژئوتکستایل ، ژئوگریدها و ژئوممبران در صنعت و ساختمان تخصص دارد. این فراوریات به وسیله AASHTO / NTPEP مورد آنالیز قرار گرفته و کاملاً سازگار است.

GEI Works, Inc.

GEI Works محصولاتی را برای مهار و جمع آوری آلودگی، کنترل فرسایش، پاکسازی و جلوگیری از نشت در صنعت و استفاده اضطراری به اسم راهکار های خاص ارائه می دهد.

Goble Sampson Associates, Inc.

تعهد Goble Sampson Associates ارائه راهکار های ارزان با تنوع محصولات به مهندسان شهری و صنعتی ، پیمانکاران و مشتریان آب و فاضلاب است. Goble Sampson Associates یکی از فراوری نمایندگان پیشرو در زمینه ژئوممبران است.

Inland Tarp & Liner, LLC (ITL)

طی سه دهه گذشته ، Inland Tarp & Liner (ITL) ، LLC از یک شرکت فراوری نماینده و خدمات فراوری نماینده چمن ساحل غربی تکامل یافته است تا به اسم یکی از بزرگترین سازندگان سفارشی ایالات متحده از محصولات پلی اتیلن و وینیل با کیفیت برتر ظاهر گردد.

Colorado Lining International, Inc. (CLI)

Colorado Lining International، Inc. (CLI) یک پیمانکار خدمات ژئوسنتتیک است که ساخت و نصب ژئوممبران را در زیر یک سقف ارائه می دهد. این شرکت به مشتریان خود یک محصول کلیدی و واقعی را ارائه می دهد.

I-Corp International, Inc.

شرکت I-Corp International موارد زیر را به صورت تخصصی دنبال می نماید:

* مهندسی پلاستیک و عملکرد مواد ژئوسنتتیک

* پشتیبانی فنی و آزمایش غیرمخرب برای مهندسین طراحی

* صاحبان تاسیسات پساب و آب

* فراوری نمایندگان ژئوسنتتیک

* یمانکاران عمومی

Texas Erosion Supply

این شرکت واقع در تگزاس و یک منبع کامل ژئوسنتتیک است. علاوه بر این،محصولاتی در رابطه با کنترل فرسایش ، توسعه سایت و ساخت فضای سبز هم ارائه می نماید. این شرکتفروش و خدمات با طیف گسترده ای از ژئوممبران ، ژئوتکستایل و پوشش برای آستر حوضچه و… را در آمریکا و سراسر دنیا بر عهده دارد.

منبع: شفقنا اقتصادی

به "برترین شرکت های فراوری کننده ژئوممبران در جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین شرکت های فراوری کننده ژئوممبران در جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید