اکبرپور: مجبوریم از بازیکنان مصدوم استفاده کنیم، به جای تمرین به بچه ها استراحت دادیم

به گزارش وبلاگ من، گروه استان ها - سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی گفت: بازی ها فشرده بوده و بازیکنان مان کم است به همین علت مجبوریم از بازیکنان مصدوم استفاده کنیم.

اکبرپور: مجبوریم از بازیکنان مصدوم استفاده کنیم، به جای تمرین به بچه ها استراحت دادیم

به گزارش وبلاگ من از تبریز، علیرضا اکبرپور در نشست خبری پیش از بازی تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته بیست وششم رقابت های لیگ برتر گفت: در هفته گذشته ما یک بازی سنگین در شهر اصفهان و مقابل سپاهان داشتیم.

وی اضافه نمود: متأسفانه بازیکن مان که اخراج شد، تیم مان کمی تحت فشار نهاده شد و فشار زیادی را متحمل شد. بعد از آن هم تا به تبریز برگردیم و برای ملاقات فردا آماده شویم، فرصت کمی داشتیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی ادامه داد: بازی ها را فشرده نموده اند و طبیعتاً آن طور که باید تمرین می کردیم، ننموده ایم. سعی کردیم به بچه ها بیشتر استراحت دهیم تا به شرایط آرمانی بدنی برسند.

اکبرپور در مورد شناختی که از مس رفسنجان دارد، اعلام نمود: این تیم هم یکی از تیم های خوب لیگمان است. ما هم طبیعتاً این تیم را بررسی و بازی هایش را نگاه نموده ایم. برای ملاقات فردا برنامه داریم، از طرفی این بازی در شهر خودمان برگزار می گردد و امیدوارم که بتوانیم با 3 امتیاز و برنده از زمین خارج شویم.

وی در رابطه با شرایط مصدومان و محرومان تیمش برای ملاقات فردا گفت: در ملاقات با سپاهان، آقای رستمی کارت قرمز گرفته و محروم شد. به دلایل مختلف هم سه چهار بازیکن دیگر را در اختیار نداریم. یکی دو نفر از تیم جدا شده اند و یک نفر را هم بیرون گذاشته ایم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی ادامه داد: شرایط بازی ها به گونه ای است که بازیکنان می آیند یک بازی انجام می دهند و دوباره مصدومیتشان بدتر می گردد. بازی ها فشرده بوده و بازیکنان مان کم است به همین علت بازیکن جایگزین نداریم و مجبوریم از بازیکنان مصدوم در بازی های مان استفاده کنیم.

اکبرپور در انتها گفت: همان طور که گفتم ان شاءالله که شرایط خوبی پیش بیاید، بچه ها بازی خوبی انجام دهد و بتوانیم 3 امتیاز را کسب کنیم.

116، ف

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "اکبرپور: مجبوریم از بازیکنان مصدوم استفاده کنیم، به جای تمرین به بچه ها استراحت دادیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اکبرپور: مجبوریم از بازیکنان مصدوم استفاده کنیم، به جای تمرین به بچه ها استراحت دادیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید