اعلام آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور؛ 198 شهرستان همچنان در شرایط قرمز معرفی کامل چهار واکسن موجود در ایران

به گزارش وبلاگ من، خبرنگاران: رنگ بندی رسمی شهرهای از نظر شرایط ابتلا و بستری کرونا در تاریخ 6 اردیبهشت ماه در اپلیکیشن ماسک منتشر شد. شهرستان های اشنویه (آذربایجان غربی)، آران و بیدگل (اصفهان)، امیدیه، خرمشهر، رامشیر و شوش (خوزستان) و تفت (یزد) به دلیل افزایش فرایند بستری در شرایط قرمز قرار گرفتند.

اعلام آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور؛ 198 شهرستان همچنان در شرایط قرمز معرفی کامل چهار واکسن موجود در ایران

به گزارش وبلاگ من به نقل از انتخاب ، امروز آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور در اپلیکیشن ماسک منتشر شد.رنگ بندی رسمی شهرهای از نظر شرایط ابتلا و بستری کرونا در تاریخ 6 اردیبهشت ماه در اپلیکیشن ماسک منتشر شد.

معرفی کامل چهار واکسن موجود در ایران

شهرستان های اشنویه (آذربایجان غربی)، آران و بیدگل (اصفهان)، امیدیه، خرمشهر، رامشیر و شوش (خوزستان) و تفت (یزد) به دلیل افزایش فرایند بستری در شرایط قرمز قرار گرفتند.

110 شهرستان که فرایند بستری کرونا در آن ها در روزهای اخیر افزایش نداشته است از شرایط قرمز خارج شدند. با این وجود اگر سطح مراقبت ها کاهش یابد و فرایند بستری افزایشی گردد، احتمال قرمز شدن مجدد این شهرستان ها جدی است.

آمار فعلی کشور:

198 شهرستان قرمز

157 شهرستان نارنجی

84 شهرستان زرد

9 شهرستان آبی

شهرستان هایی که با اوج گیری بیشتر بستری روبرو هستند در نقشه با رنگ قرمز تیره تر معین شده اند.

منبع: اقتصادنیوز

به "اعلام آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور؛ 198 شهرستان همچنان در شرایط قرمز معرفی کامل چهار واکسن موجود در ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام آخرین رنگ بندی کرونایی شهرهای کشور؛ 198 شهرستان همچنان در شرایط قرمز معرفی کامل چهار واکسن موجود در ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید