از این پس شبکه رادیویی سیم کارت های شاتل موبایل را آنلاین تغییر دهید

به گزارش وبلاگ من، شاتل موبایل قابلیت انتخاب دستی شبکه رادیویی اپراتور میزبان را به صورت آنلاین و به وسیله پنل سیستم مدیریت اینترنت حساب کاربری مشترکین سیم کارت های هوشمند این شرکت نیز فراهم کرد.

از این پس شبکه رادیویی سیم کارت های شاتل موبایل را آنلاین تغییر دهید

تا پیش از این، تغییر شبکه رادیویی اپراتور میزبان به وسیله کد دستوری #8*1* فراهم شده بود اما اینک به گفته شاتل موبایل به پنل مدیریت اینترنت حساب شاتل موبایل اضافه شده است. مشترکین شاتل موبایل می توانند از این پس، به پنل مدیریت اینترنت حساب خود مراجعه نموده و ضمن استعلام نام شبکه رادیویی میزبان، به صورت دستی این شبکه را در لحظه تغییر داده یا قابلیت انتخاب هوشمند را از همین طریق مجدداً فعال نمایند.

شاتل موبایل برای توسعه شبکه خود، از سال گذشته ویژگی به نام انتخاب دستی شبکه رادیویی میزبان را برای دارندگان سیم کارت های هوشمند این شرکت فعال نموده است. با این قابلیت، مشترک می تواند برترین شبکه رادیویی در منطقه و محل سکونت خود را انتخاب و بر بستر آن، اینترنت و مکالمه و پیامک ارسال و دریافت داشته باشد.

این سرویس، هم اکنون در سراسر کشور در دسترس است و هر مشترک شاتل موبایل می تواند شبکه رادیویی ارتباطی خود را دستی و با کد دستوری #8*1* یا به صورت آنلاین انتخاب و تغییر دهد یا اینکه قابلیت انتخاب هوشمند را فعال سازی کند.

این سرویس به طور ویژه برای مشترکینی که از مودم های شاتل موبایل برای اتصال به اینترنت همراه استفاده می نمایند؛ سودمند خواهد بود و باعث افزایش سرعت و کیفیت شبکه آن ها می گردد.

منبع: شبکه چی

به "از این پس شبکه رادیویی سیم کارت های شاتل موبایل را آنلاین تغییر دهید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از این پس شبکه رادیویی سیم کارت های شاتل موبایل را آنلاین تغییر دهید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید