آلگری: شزنی حتی یک مهار جدی توپ نداشت، کیه زا می تواند در پست مهاجم نوک بازی کند

به گزارش وبلاگ من، سرمربی تیم فوتبال یوونتوس از عملکرد شاگردانش مقابل چلسی در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ابراز رضایت کرد.

آلگری: شزنی حتی یک مهار جدی توپ نداشت، کیه زا می تواند در پست مهاجم نوک بازی کند

به گزارش وبلاگ من، ماسیمیانو آلکری که شاگردانش شب گذشته (چهارشنبه) در هفته دوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا در دیداری خانگی به لطف گل دقیقه 46 فدریکو کیه زا با نتیجه یک بر صفر چلسی را شکست دادند و با 6 امتیاز صدرنشین گروه H شدند، پس از این بازی گفت: معمولاً ملوانان وقتی در دریاهای طوفانی قرار می گیرند، همواره راهی برای خروج از طوفان پیدا می نمایند و این دقیقاً همین کاری بود که ما در این بازی انجام دادیم و مقابل مدافع اسم قهرمانی بازی فوق العاده ای به نمایش گذاشتیم.

وی اضافه کرد: ما می توانیم از نظر فنی کاملاً بهتر از این بازی کنیم، اما در این بازی از موقعیت های خوبی که داشتیم استفاده نکردیم و چند ضدحمله خطرناک را هم هدر دادیم. ما پس از دو بازی، 6 امتیاز کسب نموده ایم و دروازه مان را هم بسته نگه داشته ایم که این گام خوبی برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی است.

سرمربی یوونتوس ادامه داد: فکر کردم که می توانیم با وجود سه مهاجم بهره لازم را ببریم، سپس تصمیم گرفتم که کیه زا را به نوک خط حمله منتقل کنم و برناردسکی را هم پشت او قرار دهم که اوضاع بهتر شد. کیه زا می تواند در پست مهاجم نوک یا مهاجم دوم بازی کند.

آلگری بعلاوه درباره استفاده از مانوئل لوکاتلی و رودریگو بنتانکور در خط میانی گفت: بنتانکور مثل همواره نبود، اما لوکاتلی در مهار لوکاکو بهتر عمل کرد. آدرین رابیو هم بازی را خوب آغاز نکرد، اما هر چه بازی جلوتر رفت، بهتر شد.

وی در انتها اعلام نمود: یوونتوس باید بداند چطور در چنین بازی هایی به پیروزی برسد و بازیکنان ما برای کسب این برد جنگیدند. با تمام احترام به قهرمان لیگ قهرمانان اما باید بگویم که وویچخ شزنی در این بازی حتی یک مهار جدی توپ نداشت.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "آلگری: شزنی حتی یک مهار جدی توپ نداشت، کیه زا می تواند در پست مهاجم نوک بازی کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آلگری: شزنی حتی یک مهار جدی توپ نداشت، کیه زا می تواند در پست مهاجم نوک بازی کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید