10 اپ مناسب برای سفر به اروپا

به گزارش وبلاگ من، اروپا هرساله میزبان تعداد زیادی جهانگرد خارجی است. اگر می خواهید سفر مقرون به صرفه تر و راحت تری به اروپا داشته باشید با خبرنگاران همراه باشید تا 10 اپ مناسب را به شما معرفی کنیم.

10 اپ مناسب برای سفر به اروپا

از پیدا کردن برترین نقاط دیدنی تا زیباترین خیابان های اروپا، این اپلیکیشن ها به شما یاری می نمایند تا سفر راحت تری به اروپا داشته باشید. یک بلیت و یک آپارتمان مقرون به صرفه رزرو کنید و نزدیک ترین نقاط دیدنی اطراف خود را پیدا کنید و در آخر در برترین رستوران شهر غذا بخورید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با این سرویس ها آشنا شوید.

1. Onefinestay

این اپ مخصوص پیدا کردن آپارتمان های شیک و مدرن در لندن، پاریس و رم است. بعلاوه رستوران ها و جاذبه های دیدنی اطراف کاربر و اطلاعات ضروری مانند نزدیک ترین بیمارستان و دستگاه خودپرداز را نیز پیشنهاد می دهد.

2. Pretty Streets

این اپ برای زیباترین خیابان ها، بلوار ها و کوچه های دوبلین، لندن و پاریس، برنامه پیاده روی، با دقیق ترین جزییات به شما پیشنهاد می دهد. شما می توانید تنظیمات دلخواه خود را برای راستا پیاده رویتان به اپلیکیشن بدهید.

3. Fly Europe

از این اپ برای پیدا کردن مقرون به صرفه ترین بلیت های هواپیما برای سفر به اروپا و پروازهای داخل اروپا بهره ببرید. فلای یوروپ (Fly Europe) برای پیدا کردن مقرون به صرفه ترین بلیت از بین شرکت های هوایی کوچک و بزرگ، بیش از 10 سایت مانند وایاما (Vayama)، اکسپدیا (Expedia) و ای دریمز (eDreams) را آنالیز می نماید تا برترین پیشنهاد را به کاربر بدهد.

4. GoEuro

این ابزار همه کاره سفر به شما این امکان را می دهد تا در میان پرواز ها، برنامه قطارها و اتوبوس ها در 12 کشور مختلف اروپایی بگردید و برنامه سفر مناسب خود را رزرو کنید. کاربران می توانند به بیش از 3000 فرودگاه و بیش از 80,000 ایستگاه اتوبوس و قطار دسترسی داشته باشند.

5. Spotted by Locals

این اپ به وسیله ده ها راهنما در سراسر اروپا اداره می گردد. عکاس ها و نویسنده های محلی همیشه در حال به روزرسانی فعالیت های پیشنهادیشان هستند. هر هدایت برای یک شهر حدودا 4 دلار هزینه دارد و مطمئنا خیلی بیشتر از این ها می ارزد.

6. TheFork

این اپ بیش از 30,000 رستوران در 10 کشور اروپایی دارد. هر رستوران یک فهرست از نظرات کاربران، عکس ها و نمونه ای از منو رستوران را دارد که به کاربر در انتخاب رستوران مورد نظر خود یاری می نماید. این اپ بعلاوه یک تخفیف درون برنامه ای نیز دارد که شامل 50 درصد تخفیف برای رستوران های پیشنهادی خود است.

7. Michelin Travel

علاوه بر اینکه برترین رستوران ها، هتل ها و نقاط دیدنی را پیشنهاد می دهد، Michelin Travel به کاربران اجازه می دهد تا مستقیما به وسیله خود اپ رزرو نیز انجام دهند.

8. Citymapper

این اپ اطلاعات سیستم حمل و نقل، مانند هزینه و ساعت حرکت قطارها و اتوبوس ها را به نمایش می گذارد. بعلاوه برترین قسمت برای نشستن در قطار را نیز به کاربر پیشنهاد می دهد. با استفاده از گزینه Share ETA می توانید دوستان خود را در لحظه از راستا حرکت خود آگاه کنید.

9. Monument Tracker

این اپ یکی از برترین سرویس ها برای پیدا کردن نقاط دیدنی و تاریخی اطراف شما است. Monument Tracker با استفاده از موقعیت مکانی شما، محلی که در آن هستید را آنالیز می نماید و تمامی نقاط تاریخی و جاذبه های توریستی موجود را به شما نشان می دهد.

10. TripLingo

تمامی اپلیکیشن های زبان به شما کلمات و عبارات معمول در زبان محلی مکان مورد نظر را پیشنهاد می دهند اما هیچ چیز بهتر از اینکه کلمات و عبارات غیر رسمی را یاد بگیرید نیست. یکی از امکانات مجذوب کننده این اپ مترجم صوتی لحظه ای است.

منبع: کجارو / travelandleisure.com

به "10 اپ مناسب برای سفر به اروپا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 اپ مناسب برای سفر به اروپا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید