یک مازندرانی دیگر قربانی کرونا

به گزارش وبلاگ من، یک مازندرانی دیگر بر اثر ابتلا به ویروس کووید 19 در 24 ساعت گذشته جان خود را از دست داد.

یک مازندرانی دیگر قربانی کرونا

به گزارش خبرنگار از ، 73 بیمار مبتلا به کرونا 24 ساعت گذشته در مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه های علوم پزشکی مازندران و بابل بستری شدند و یک تن هم در این مدت جان خود را از دست داد.

دکتر موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: 59 بیمار تازه مشکوک به کووید 19 شبانه روز گذشته در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی مازندران پذیرش و بستری و 28 نفر هم ترخیص شدند.

اضافه نمود: 257 بیمار مبتلا به کووید 19 اکنون در بیمارستان های زیر مجموعه این دانشگاه بستری هستند.

او گفت: 51 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های استان بستری هستند.

دکتر موسوی با اشاره به جان باختن یک نفر در 24ساعت گذشته، بر رعایت شیوه نامه های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک، حضور نیافتن در تجمع ها، رعایت فاصله گذاری اجتماعی، پرهیز از سفر های غیرضروری و بهداشت دست تاکید نمود.

دکتر سید فرزاد جلالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل هم با اشاره به پذیرش 14 بیمار کرونایی تازه 24 ساعت گذشته در 4 بیمارستان زیرمجموعه این دانشگاه گفت: 18 بیمار هم با بهبودی نسبی مرخص شدند.

او تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان های بابل را 91 نفر اظهار داشت و اضافه نمود: 26 بیمار با علائم تنفسی حاد در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستان های بابل بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: امروز بیماری بر اثر ابتلا به کووید19 در بیمارستان های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی بابل فوت نشده است.

س

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "یک مازندرانی دیگر قربانی کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک مازندرانی دیگر قربانی کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید