ورود مجلس به احتمال تبانی در رأی بازی سایپا-پیکان، پای عزیزی خادم هم به پرونده باز شد!

به گزارش وبلاگ من، شنیده ها حکایت از آن دارد که با چراغ سبز شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال و در سایه یک تعامل احتمالا ناسالم، تیم پیکان پذیرفته که در برابر خواست فدراسیون تسلیم شده و 3 امتیاز این بازی را از دست بدهد.

ورود مجلس به احتمال تبانی در رأی بازی سایپا-پیکان، پای عزیزی خادم هم به پرونده باز شد!

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ من، در پی حاشیه های به وجود آمده پس از مسابقه تیم های پیکان و سایپا که با نتیجه دو بر یک به سود پیکان سرانجام یافت یک اشتباه مسلم و عجیب ناظر داوری بازی که منجر به انجام 6 تعویض برای پیکان شد زمینه ای را فراهم کرده که سازمان لیگ تلاش کند نتیجه بازی را 3 بر صفر به سود سایپا تغییر داده و با این کار ضمن جلوگیری از سقوط سایپا ، شرایط قعر جدول را دستخوش تغییرات جدی کند.

در این اشتباه فاحش که با بی دقتی ناظر بازی رخ داده بازیکن ششم تعویضی پیکان در آخرین دقیقه بازی به میدان آمده و کلا یک دقیقه بازی کرده است!

شنیده ها حکایت از آن دارد که با چراغ سبز شهاب عزیزی خادم رییس فدراسیون فوتبال و در سایه یک تعامل احتمالا ناسالم ، تیم پیکان پذیرفته که در برابر خواست فدراسیون تسلیم شده و 3 امتیاز این بازی را از دست بدهد.

این درحالیست که در پی این تصمیم و شارژ امتیازی تیم سایپا ، تیم های ذوب آهن و ماشین سازی در قعر جدول قرار می گیرند و شانس سقوط سایپا با این اقدام به حداقل می رسد و البته این نتیجه در شرایط پیکان در میانه جدول تاثیر چندانی ندارد.

موضوع روابط ناسالم در فوتبال همواره محل بحث جدی بوده و انتظار می رود مجموعه های نظارتی کشور برای جلوگیری از این تصییع حقوق تیم های قعرجدولی هوشمندانه وارد عمل شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ورود مجلس به احتمال تبانی در رأی بازی سایپا-پیکان، پای عزیزی خادم هم به پرونده باز شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ورود مجلس به احتمال تبانی در رأی بازی سایپا-پیکان، پای عزیزی خادم هم به پرونده باز شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید