نمایش اینترنتی تئاتر خداحافظ راکون پیر از 8 بهمن

به گزارش وبلاگ من، خبرگزاری خبرنگاران- فیلم تئاتر خداحافظ راکون پیر از روز چهارشنبه 8 بهمن 1399 در پایگاه اینترنتی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان در قالب طرح نمایش نما نمایش داده می گردد.

نمایش اینترنتی تئاتر خداحافظ راکون پیر از 8 بهمن

به گزارش خبرگزاری وبلاگ من به نقل از روابط عمومی کانون، نمایش خداحافظ راکون پیر با اقتباس از کتابی به همین نام اثر کلر ژوبرت از انتشارات کانون پرورش فکری فراوری شده است.

این نمایش با رویکردی فلسفی به پدیده مرگ اشاره دارد و با زبانی ساده و بیانی ملموس، پدیده هستی شناسی تولد و مرگ را با شخصیت های حیوانات به بچه ها می شناساند.

نمایش خداحافظ راکون پیر داستان هفتمین جوجه طوطی است که دوست ندارد به جهان بیاید. راکون پیر برای او از زیبایی های جهان می گوید تا بالاخره جوجه از پوسته تخم مرغی اش خارج شده و متولد می گردد، اما همان طور که روز ها می گذرد و جوجه عظیم تر می گردد راکون پیر هم پیر و پیرتر می گردد تا این که یک روز...

این نمایش به نویسندگی و کارگردانی خانم فهیمه میرزاحسینی از فراوریات سال 1391 مرکز فراوری تئاتر و تئاتر عروسکی کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان است.

بازیگران و بازی دهندگان عروسک در این نمایش خانم ها سیما، سعیده و سمانه میرزاحسینی هستند و طراحی صحنه و نور و ساخت دکور را آقای علی تابع امام بر عهده داشته است.

طراحی و ساخت عروسک را خانم ها سیما و سمانه میرزاحسینی، طراحی و دوخت لباس را خانم فهیمه میرزاحسینی و طراحی پوستر و بروشور را خانم مونا گودرزی بر عهده داشته اند.

از دیگر عوامل این نمایش می توان از خانم سعیده میرزاحسینی به عنوان آهنگ ساز، خانم وحیده میرزاحسینی به عنوان منشی صحنه، خانم سمانه میرزاحسینی به عنوان دستیار کارگردان، آقایان حسین محی و محمود صادقی به عنوان دستیار صحنه، آقای محمدرضا شاملوفرد اپراتور نور و خانم زهرا شایانفر به عنوان روابط عمومی گروه نام برد که در فراوری این نمایش همکاری داشته اند.

یادآوری می گردد گامِ دوم طرح نمایش نما تا خاتمه سال جاری روز های چهارشنبه هر هفته، یک فیلم تئاتر را در پایگاه اینترنتی کانون به نشانی th.kpf.ir برای علاقه مندان قرار می دهد.

منبع: خبرگزاری آریا

به "نمایش اینترنتی تئاتر خداحافظ راکون پیر از 8 بهمن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایش اینترنتی تئاتر خداحافظ راکون پیر از 8 بهمن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید