مورایس: من با خوش شانسی در بازی بدون تماشاگر برنده شدم، مربی استقلال باکیفیت است

به گزارش وبلاگ من، سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: من خوش شانس هستم که در بازی بدون تماشاگر برابر استقلال پیروز شدم.

مورایس: من با خوش شانسی در بازی بدون تماشاگر برنده شدم، مربی استقلال باکیفیت است

ژوزه مورایس، سرمربی تیم فوتبال سپاهان درباره برد تیمش برابر تیم استقلال در هفته اول لیگ برتر فوتبال گفت: توانستیم میزانی فشار خود را افزایش بدهیم. همین باعث شد موقعیت هایی خلق کنیم که منتج به زدن گل شد. در چنین دیدار هایی یک تیم وقتی گلی دریافت کند، سخت می تواند آن را جبران کند. به ویژه زمانی که هواداران خود را ندارید تا بخواهند تشویق و حمایت خودشان را نشان بدهند. قبلا آدم خوش شانسی بودم و اکنون هم خوش شانس هستم که توانستم در یک بازی بدون تماشاگر برنده باشم. بازی خیلی خوب و برد شیرینی بود. اکنون برای بازی بعدی می رویم.

او ادامه داد: یک بازی عادی، کلاسیک و خیلی خوبی بود. حتی اگر دیدار اول لیگ هم باشد، چه بسا سخت تر و بدتر هم می شود. استقلال میزانی بدشانسی آورد، زیرا باید در خانه خودش بازی می کرد. تیمی که در خانه بازی می کند، بردن برایش یک الزام و اجبار است و محکوم به برد است. فشار بدی روی بازیکنان استقلال بود و متوجه شدم این مسابقه برای ما آسان نبود.

مورایس گفت: تلاش کردیم بازی را کنترل کرده، در اختیار خودمان قرار بدهیم و فضا ها را ببندیم تا از موقعیت هایی که می توانستیم خلق کنیم، استفاده کنیم. در 10 دقیقه ابتدایی بازی خوبی بود و توانستیم تعادل به وجود آوریم. از لحاظ بازپس گیری توپ وقتی استقلال توانست بازی را به دست بگیرد، پیروز بودیم و برخی موقعیت ها را نیز در همان لحظات خلق کردند که خوش شانس بودیم گل نخوردیم. در بین 2 نیمه تغییراتی داشته و جایگیری ها را درست کردیم.

مورایس درباره برد در نیمه مربیان و ارزیابی اش از بزرگ ترین نقطه ضعف استقلال اظهار کرد: هدف من این نیست که بخواهم درباره نقاط ضعف و قوت تیم مقابل از لحاظ فنی صحبت کنم. قطعا برای هر 2 تیم بازی آسانی نبود. از برد خود خیلی راضی هستیم. باید برای تیم مقابل نیز احترام قائل باشیم. مربی حریف باکیفیت است و من درموردش نظر نمی دهم. خوش شانس بودیم این مسابقه بدون تماشاگر بود در غیر این صورت ممکن بود نتیجه به شکل دیگری رقم بخورد، اما فکر می کنم حتی اگر استادیوم مملو از تماشاگر بود، همین فرایند را طی می کردیم و با همین روال کارمان را انجام می دادیم.

او درباره سیستمش در بازی با استقلال گفت: مربیگری شغل ایجاد تعادل است. سعی داریم همیشه تعادل را حفظ کنیم. نباید در مقدار ها و ابعاد مختلف، مقدار خود را از دست بدهیم و باید همیشه بالانس را حفظ کنیم. باید این فرایند طی شود و تیم فرایند خود را حفظ کند. از لحاظ دفاعی انسجام داشتیم، اما به این فکر نمی کردیم حریف چه میزان موقعیت روی دروازه ما خلق کند یا نکند، زیرا هدف ما بازپس گیری توپ برای گل زدن بود. تنها طرز فکری بود که در فکر داشتیم.

وبلاگ من ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "مورایس: من با خوش شانسی در بازی بدون تماشاگر برنده شدم، مربی استقلال باکیفیت است" امتیاز دهید

861 کاربر به "مورایس: من با خوش شانسی در بازی بدون تماشاگر برنده شدم، مربی استقلال باکیفیت است" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورایس: من با خوش شانسی در بازی بدون تماشاگر برنده شدم، مربی استقلال باکیفیت است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید