مارکینوش: می توانیم جبران کنیم

به گزارش وبلاگ من، کاپیتان تیم فوتبال پاری سن ژرمن امید زیادی دارد که تیمش بتواند در بازی برگشت برابر سیتی جبران کند.

مارکینوش: می توانیم جبران کنیم

به گزارش وبلاگ من به نقل از RMC، پاری سن ژرمن در ملاقات رفت برابر منچستر سیتی با نتیجه دو بر یک باخت.

مارکینوش که تک گل پاری سن ژرمن را در این بازی به ثمر رساند، گفت: در نیمه دوم به بازی دفاع روی آوردیم و همین باعث شد تا فشار سیتی بیشتر گردد. درحالی که سیتی فشار می آورد ما حتی نتوانستیم از نیمه زمین خود جلوتر رویم.آنها در نیمه دوم بسیار بهتر از ما بودند.

او ادامه داد: اگر به دنبال پیروزی هستیم باید در هر دو نیمه خوب بود. 90 دقیقه دیگر باقی مانده است. برای صعود به فینال باید نهایت کوشش خود را به کار گرفت. سخت است که درباره این شکست صحبت کرد. ما به ویژه در نیمه دوم خوب نبودیم. باید هوشیارانه تر بازی می کردیم. دو گل ساده دریافت کردیم. کوچک ترین جزئیات باعث می گردد تا یک تیم شکست بخورد.

کاپیتان پاری سن ژرمن ادامه داد: باید در ملاقات برگشت با شخصیت قوی تر بازی کنیم. کسی که شانسی برای صعود قائل نیست نباید تیم را در سفر به انگلیس همراهی کند.ما تا فینال فاصله زیادی نداریم و نباید به توانایی خود شک کرد.

او در انتها گفت: بازی برگشت باقی مانده است و باید جنگنده تر از بازی امشب ظاهر شویم. ما می توانیم به فینال صعود کنیم و باید به خود ایمان داشت.همه فاکتورهای لازم برای فینالیست شدن را داریم و تنها باید اشتباهات خود را رفع کرد

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "مارکینوش: می توانیم جبران کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارکینوش: می توانیم جبران کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید