فدراسیون فوتبال در انتظار سازمان لیگ برای برنامه های آینده تیم ملی

به گزارش وبلاگ من، فدراسیون فوتبال برای برنامه ریزی جهت برپایی اردوهای آینده تیم ملی منتظر اعلام برنامه هفته های آینده لیگ برتر از سوی سازمان لیگ است.

فدراسیون فوتبال در انتظار سازمان لیگ برای برنامه های آینده تیم ملی

به گزارش خبرنگار ورزشی وبلاگ من، اردوی تیم ملی فوتبال کشورمان با برگزاری یک ملاقات محبت آمیز مقابل بوسنی و هرزگوین و پیروزی 2 بر صفر مقابل این تیم به سرانجام رسید و کادر فنی به دنبال برنامه ریزی برای اردوهای بعدی تا فیفادی ماه مارس (اسفند و فروردین) است.

لژیونرهای تیم ملی در سارایوو و استانبول از تیم ملی جدا شده و به کشورهای مقصد خود بازگشتند. تنها شجاع خلیل زاده که در قطر بازی می نماید همراه با تیم ملی به تهران بازگشت تا به دوحه برود و بازیکنان داخلی نیز به تمرینات تیم های باشگاهی خود اضافه شدند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی وبلاگ من بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال اینستاگرامی وبلاگ من بخوانید. (کلیک کنید)

در حال حاضر، دراگان اسکوچیچ میخواهد تا فیفادی بعدی که تیم ملی دو بازی رسمی مقابل هنگ کنگ و کامبوج در انتخابی جام دنیای 2022 خواهد داشت، اردوهایی را با بازیکنان داخلی برپا کند تا به شناخت بهتری از بازیکنانش برسد. از همین رو فدراسیون فوتبال در انتظار اعلام برنامه هفته های آینده لیگ از سوی سازمان لیگ است تا در فرصت مناسب، این اردوها را برنامه ریزی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "فدراسیون فوتبال در انتظار سازمان لیگ برای برنامه های آینده تیم ملی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فدراسیون فوتبال در انتظار سازمان لیگ برای برنامه های آینده تیم ملی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید