ستاره ایرانی در صدر نظرسنجی فدراسیون جهانی والیبال

به گزارش وبلاگ من، فدراسیون جهانی والیبال نظرسنجی جالبی را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام مطرح نموده است. در این نظرسنجی امین اسماعیل نژاد نیز حضور دارد.

ستاره ایرانی در صدر نظرسنجی فدراسیون جهانی والیبال

فدراسیون دنیای والیبال نظرسنجی جالبی را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام مطرح نموده است.

از همان هفته ابتدایی لیگ ملت ها بود که امین اسماعیل نژاد جای صابر کاظمی را در ترکیب آغاز کننده تیم ملی والیبال ایران گرفت و اتفاقا توانست از این فرصت به برترین شکل ممکن استفاده کند و قابلیت های فوق العاده خود را به نمایش بگذارد.

اسماعیل نژاد در بیشتر مسابقات مرحله گروهی امتیازآورترین بازیکن ایران بود و خود را در قامت یک فوق ستاره به اثبات رساند. در حقیقت با وجود قرار گرفتن تیم ملی مقابل بزرگان دنیای والیبال کمتر شاهد بودیم که ستاره نوظهور تیم ملی دفاع گردد که این اتفاق برای بازیکنی مثل او واقعا تحسین برانگیز بود.

این بازیکن دیشب و در جریان ملاقات ایران برابر صربستان در جام واگنر نیز با کسب 28 امتیاز برترین بازیکن زمین از این حیث بود تا نشان دهد کاملا آماده رقابت های قهرمانی دنیا است. به همین دلیل فدراسیون دنیای والیبال پست جالبی را در صفحه رسمی خود در اینستاگرام منتشر نموده است. این صفحه از کاربران خود سوال نموده که اگر تیم شما به یک پشت خط زن نیاز داشت کدام یک را انتخاب می کردید. در این نظرسنجی امین اسماعیل نژاد گزینه اول است و بارتوش کورک، نیمیر عبدالعزیز، جان پاتری و یوجی نیشیدا دیگر گزینه ها هستند.

منبع: خبر ورزشی

منبع: فرارو

به "ستاره ایرانی در صدر نظرسنجی فدراسیون جهانی والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره ایرانی در صدر نظرسنجی فدراسیون جهانی والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید