سایپا در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر والیبال

به گزارش وبلاگ من، تیم سایپا توانست با پیروزی در بازی نخست فینال لیگ برتر والیبال، به یک قدمی قهرمانی در این رقابت ها برسد.

سایپا در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر والیبال

به گزارش وبلاگ من، از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) 23 اسفند ماه 1397 نخستین بازی فینال رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور پس از کش و قوس های فراوان به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی و با حضور ایگور کولاکوویچ سرمربی تیم ملی برگزار گردید که در سرانجام، تیم سایپا با نتیجه 3-1 مقابل شهرداری ورامین پیروز شد تا به یک قدمی قهرمانی لیگ برتر والیبال برسد.

ست اول این دیدار با رجحان سایپایی ها شروع شد و شاگردان پیکان اکبری توانستند اختلاف 5 امتیازی را با حریف خود ایجاد نمایند. بازیکنان شهرداری پس از وقت استراحت فنی اول کوشش زیادی برای جبران این نتیجه کردند اما با درخشش حمزه زرینی از تیم سایپا در سرانجام با حساب 25-22 نتیجه را واگذار کردند.

اما در ست دوم این بازی که دو تیم به صورت پایاپای پیش می رفتند، تیم شهرداری ورامین توانست استراحت فنی اول و تیم سایپا نیز توانست استراحت فنی دوم را از آن خود کند. در ادامه نیز دو تیم با امتیازات برابر پیش می رفتند اما در سرانجام این شاگردان رحمان محمدی راد بودند که با نتیجه 26-24 مقابل سایپایی ها به رجحان رسیدند.

در ست سوم این بازی نیز دو تیم تا امتیازات 10 نزدیک با یکدیگر پیش می رفتند اما از این امتیاز به بعد تیم سایپا اختلاف امتیاز را زیاد کرد و در سرانجام با حساب 25-17 در این ست به رجحان رسید.

ست چهارم این بازی نیز با امتیازات خیلی نزدیک پیگیری شد اما در سرانجام این تیم سایپا بود که با حساب 23-25 به رجحان رسید تا در مجموع سه بر یک پیروز بازی نخست فینال باشد.

بازی دوم فینال روز یکشنبه هفته آینده به میزبانی سالن 12 هزار نفری آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "سایپا در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر والیبال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سایپا در یک قدمی قهرمانی لیگ برتر والیبال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید