دو پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان پارسیان به بهره برداری رسید

به گزارش وبلاگ من، محمد رادمهر در مصاحبه با خبرنگاران در خصوص افتتاح پروژه های آبرسانی به دو روستا در شهرستان پارسیان، با اشاره به طرحهای آبرسانی گفت: طرح آبرسانی زیارت 1800 متر لوله گذاری شد که در این طرح 70 خانوار بهره مند می شوند.

دو پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان پارسیان به بهره برداری رسید

وی اضافه کرد: روستاهای پارسیان از شرایط خوبی در زمینه شبکه آب برخوردار هستند که با توجه به رشد جمعیت و توسعه روستاها این طرح امروز به بهره برداری رسید.

رادمهر یادآور شد: هزینه این طرح از اعتبارات توسعه و بازسازی به میزان 700 میلیون ریال تأمین شده است و امیدواریم مردم با صرفه جویی در مصرف آب این اداره را در مدیریت صحیح منابع آبی همکاری نمایند.

فرماندار پارسیان دیگر طرحی که در پارسیان افتتاح شد را توسعه شبکه توزیع آب روستای بستانو مطرح نمود و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان از اعتبارات استانی تأمین شده است. با پنج هزار متر لوله گذاری و نصب انشعابات در این طرح 280 خانوار از نعمت آب سالم برخوردار می شوند.

وی مطرح نمود: پروژه رفوژ با اعتباری بالغ بر 763 میلیون ریال وحدود 2 هزار و 300 متر مربع مساحت افتتاح شد که نمای ورودی شهر پارسیان را دچار تغییری اساسی نموده است و امیدواریم در آینده بتوانیم دیگر ورودی های شهر را نیز ساماندهی کنیم.

فرماندار پارسیان در ادامه گفت: یکی دیگر از طرح هایی که در ششمین روز از هفته دولت به بهره برداری رسید خاتمه فاز سوم توسعه پارک ساحلی خلیج فارس بود که با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 200 میلیون ریال در فضایی قریب به هشت هزار مترمربع اجرا شده است.

رادمهر یکی از اهداف اجرای فاز سوم و توسعه پارک ساحلی پارسیان را توسعه صنعت گردشگری در شهر دانست و گفت: پارک خلیج فارس یکی از مناطق بسیار مهم جذب گردشگر و بهترین تفریح گاه شهرستان به حساب می آید که همه ساله میهمانان زیادی از نقاط مختلف کشور در آن حضور پیدا می نمایند و باید به نوعی آبرومند ساماندهی می شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "دو پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان پارسیان به بهره برداری رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دو پروژه آبرسانی روستایی در شهرستان پارسیان به بهره برداری رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید