دلایل سقوط صخره در قطعه دو آزادراه تهران- شمال

به گزارش وبلاگ من، تهران (پانا) - مدیرعامل شرکت آزادراه تهران-شمال ریزش تونل در منطقه 2 آزادراه را تکذیب کرد و درباره جزییات حادثه روز گذشته خاطرنشان کرد علت حادثه در منطقه 2 آزادراه تهران- شمال، سقوط بخش عظیمی از بدنه کوه در بیرون دهانه تونل بود و ریزش تونل رخ نداده است.

دلایل سقوط صخره در قطعه دو آزادراه تهران- شمال

به گزارش وزارت راه و شهرسازی، سعید شهسواری، مدیرعامل شرکت آزادراه تهران - شمال درباره جزییات مربوط به حادثه ریزش کوه در قطعه 2 آزادراه تهران- شمال گفت: در اثر حادثه جدا شدن و سقوط بخش عظیمی از بدنه کوه واقع در جنوب تونل 33/1 منطقه 2 آزادراه تهران شمال 2 نفر از کارگران، (یک نفر راننده بیل مکانیکی و یک نیروی اجرایی) جان خود را ازدست دادند.

وی شرح داد: این حادثه در اثر عملیات اجرایی نبوده و بیرون از محدوده تونل رخ داده است؛ یک اتفاق غیر قابل پیش بینی و حادثه تلقی می گردد.

به گفته شهسواری به دلیل حجم سنگین ابعاد جدا شده کوه و سقوط آن دسترسی به محل حادثه نیز به سختی انجام گرفته است.

وی توضیح داد: تمامی تمهدیدات لازم هنگام حفاری تونل ها، دوران احداث و بهره برداری لحاظ شده است، در 22 کیلومتر تا به امروز 31 رشته تونل حفاری شده است و حادثه ای رخ نداده است، حادثه امروز که مربوط به جدا شدن کوه و سقوط آن بود غیرقابل پیش بینی و نادر بوده است.

وزارت راه و شهرسازی درگذشت دو نفر از کارکنان ساخت قطعه دو آزادراه تهران شمال را به همکاران ایشان وبه ویژه خانواده های این دو عزیز تسلیت می گوید.

منبع: خبرگزاری پانا

به "دلایل سقوط صخره در قطعه دو آزادراه تهران- شمال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دلایل سقوط صخره در قطعه دو آزادراه تهران- شمال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید