خبرنگاران 8 هزار و 960 نفر از خدمات ناظران سلامت خراسان جنوبی بهره مند شدند

به گزارش وبلاگ من، بیرجند - خبرنگاران - مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی گفت: تا به امروز هشت هزار و 960 نفر از خدمات متعدد طرح ناظران سلامت در استان بهره مند شده اند.

خبرنگاران 8 هزار و 960 نفر از خدمات ناظران سلامت خراسان جنوبی بهره مند شدند

به گزارش روز سه شنبه روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی، محمدرضا رضایی با اشاره به اهمیت اجرای دقیق پروتکل های بهداشتی برای قطع چرخه انتقال ویروس کرونا اضافه نمود: طرح ناظران سلامت هلال احمر تا انتها آذر ماه جاری در استان ادامه دارد.

وی با بیان اینکه این طرح در قالب همکاری اعضای جوانان هلال احمر با بازرسان سلامت محیط و کار دانشگاه علوم پزشکی استان اجرایی می گردد، گفت: همچنین این طرح با هدف کنترل و نظارت بر حسن اجرای پروتکل های بهداشتی در سطح اماکن عمومی و گروه های شغلی فعال اجرا می گردد.

وی گفت: در قالب این طرح تیم هایی متشکل از اعضای جمعیت هلال احمر و نماینده دانشگاه علوم پزشکی به مراکز اداری، تجاری و عمومی سرکشی نموده و فرایند بازرسی ها را برابر دستورالعمل به شبکه بهداشت و هلال احمر گزارش می دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی ادامه داد: در صورت استمرار عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی، مراتب برای اعمال دستورالعمل های لازم به دانشگاه علوم پزشکی گزارش و برابر مقررات با متخلفان برخورد می گردد.

وی با بیان اینکه از ابتدای اجرای طرح تا به امروز سه هزار و 208 مورد بازرسی از اماکن اجرا شده است اضافه نمود: همچنین هشت هزار و 960 نفر از خدمات طرح بهره مند شده اند.

رضایی گفت: این خدمات با مشارکت 851 نفر روز در قالب 359 تیم در سطح استان ارایه شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران 8 هزار و 960 نفر از خدمات ناظران سلامت خراسان جنوبی بهره مند شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 8 هزار و 960 نفر از خدمات ناظران سلامت خراسان جنوبی بهره مند شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید