خبرنگاران مصرف برق کمتر از 80 کیلووات مشترکان هرمزگانی مشمول طرح برق امید می گردد

به گزارش وبلاگ من، بندرعباس- خبرنگاران- معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق هرمزگان گفت: مشترکان در فصل زمستان اگر مصرف برق خود را در هرماه به کمتر از 80 کیلووات کاهش دهند، مشمول طرح برق امید شده و قبض برق آن ها رایگان محاسبه می گردد.

خبرنگاران مصرف برق کمتر از 80 کیلووات مشترکان هرمزگانی مشمول طرح برق امید می گردد

مهرداد حاجی زاده عصر چهارشنبه با اعلام این خبر به رسانه ها اضافه کرد: با ورود فصل زمستان و حذف تخفیف برق مصرفی، هزینه برق در هرمزگان مانند سایر مناطق کشور محاسبه می گردد.

وی بیان داشت: درسه ماه فصل زمستان نرخ برق خانگی هرکیلوات ساعت 72 تومان محاسبه می گردد که نسبت به هزینه برق در تابستان حدود سه برابر افزایش می یابد.

این مسوول اظهارداشت: اگرچه استفاده از لوازم سرمایشی در این فصل سرما کاهش می یابد اما با وارد مدار شدن لوازم گرمایشی پرمصرف مانند آبگرمکن مصرف برق مجدد افزایش می یابد.

حاجی زاده ادامه داد: تنظیم کردن درجه ترموستات آبگرمکن در دمای متعادل و استفاده از لوازم برقی پرمصرف در ساعت کم باری تاثیر زیادی در کاهش هزینه برق مصرفی فصل زمستان دارد.

وی ابرازداشت: مشترکان می توانند برای اطلاع از میزان مصرف و مقایسه آن با سایر مشترکان با نصب اپلیکیشن برق من بر روی تلفن های همراه خود اطلاعات مصرف خود مشاهده نمایند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مصرف برق کمتر از 80 کیلووات مشترکان هرمزگانی مشمول طرح برق امید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مصرف برق کمتر از 80 کیلووات مشترکان هرمزگانی مشمول طرح برق امید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید