خبرنگاران شهروندان سبزوار با اهدای گل از پرستاران بیمارستان واسعی قدردانی کردند

به گزارش وبلاگ من، سبزوار- خبرنگاران- جمعی از شهروندان سبزوار روز سه شنبه با اهدای شاخه های گل و دلنوشته سفیدپوشان واسعی ما قدردان زحمات شما هستیم از کوشش پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان واسعی این شهر در درمان و مقابله با بیماری کرونا قدردانی کردند.

خبرنگاران شهروندان سبزوار با اهدای گل از پرستاران بیمارستان واسعی قدردانی کردند

مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به خبرنگار وبلاگ من گفت: با شیوع بیماری کرونا شاهد کوشش های خستگی ناپذیر پزشکان، پرستاران و کادر درمانی مراکز درمانی کشور هستیم که جان خود را برای حفظ سلامت مردم به خطر انداخته اند.

دکتر محمد باقرزاده اضافه کرد: کادر پزشکی و پرستاران، رزمندگان خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند از این رو شهروندان سبزوار با اهدای شاخه های گل از کوشش جامعه پزشکی و پرستاری این شهر قدردانی کردند.

وی ادامه داد: مرکز آموزشی درمانی واسعی سبزوار بطور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده و از مجموع 13 بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان تا به امروز 2 نفر آنان مبتلا به این ویروس شده اند و هیچ بیماری به علت کرونا در این منطقه فوت نکرده است.

وی گفت: کمیته بحران این دانشگاه و کارگروه سلامت و امنیت غذایی برای پیشگیری و مهار بیماری کرونا در سبزوار تشکیل شده و حوزه معاونت بهداشتی، رابطان بهداشت و بهورزان این شهرستان نیز در همین ارتباط فعال شده اند.

دانشگاه علوم پزشکی سبزوار با 6 بیمارستان تخصصی، 850 تخت مصوب، 28 مرکز بهداشتی درمانی و 55 داروخانه دولتی و خصوصی با 80 داروساز به 600 هزار نفر جمعیت شهرستان های سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داروزن در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می نماید.

سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد واقع شده است.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران شهروندان سبزوار با اهدای گل از پرستاران بیمارستان واسعی قدردانی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران شهروندان سبزوار با اهدای گل از پرستاران بیمارستان واسعی قدردانی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید