باک پر، بخاری و برف پاک&zwnjکن سالم و زنجیر چرخ لازمه تردد در جاده

به گزارش وبلاگ من، رئیس پلیس راه پایتخت گفت: رانندگان هنگام تردد در جاده ها از سالم بودن برف پاک کن و بخاری اطمینان حاصل نموده و با باک پر و تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ اقدام به تردد نمایند.

باک پر، بخاری و برف پاک&zwnjکن سالم و زنجیر چرخ لازمه تردد در جاده

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ من، سرهنگ نورالله خادم رئیس پلیس راه تهران عظیم ، در مورد آخرین شرایط جوی و ترافیکی محور های منتهی به پایتخت گفت: در حال حاضر در محور فشم ـ دیزین به سمت شمشک و همچنین آزادراه تهران ـ شمال از تونل شماره 7 تا انتهای محور شاهد بارش برف هستیم.

سرهنگ خادم ادامه داد: در سایر محور های حوزه انتظامی پلیس راه تهران عظیم بارش باران گزارش شده است.

رئیس پلیس راه تهران عظیم توضیح داد: در آزادراه های تهران ـ قم، تهران ـ قزوین، تهران ـ کرج و محور قدیم جاجرود ترافیک پرحجم و در سایر محور های ورودی شرایط تردد عادی و روان است.

سرهنگ خادم با توجه به بارش برف و باران در جاده ها و لغزندگی معابر از هموطنان درخواست کرد از سفر های غیرضرور پرهیز نمایند.

وی گفت: در صورت تردد در جاده ها، رانندگان باید از سالم بودن برف پاک کن و بخاری خودرو اطمینان حاصل نموده و با پربودن باک سوخت و همراه داشتن تجهیزات زمستانی از جمله زنجیر چرخ در جاده ها حرکت نمایند.

رئیس پلیس راه تهران عظیم با اشاره به لغزندگی محور های مواصلاتی از رانندگان درخواست کرد که از عجله و شتاب بی مورد پرهیز نموده و با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی بیشتر با خودروی جلویی رانندگی نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "باک پر، بخاری و برف پاک&zwnjکن سالم و زنجیر چرخ لازمه تردد در جاده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باک پر، بخاری و برف پاک&zwnjکن سالم و زنجیر چرخ لازمه تردد در جاده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید