اسپین آف جنگ ستارگان محبوب ترین سریال 2020 از نظر دانلود غیر قانونی بوده است

به گزارش وبلاگ من، طبق اعلام تورنت فریک (Torrent Freak)، اسپین آف جنگ ستارگان شبکه دیزنی پلاس به عنوان محبوب ترین و پربیننده ترین سریال سال شناخته شد و از سریال بازی تاج و تخت پیشی گرفت.

اسپین آف جنگ ستارگان محبوب ترین سریال 2020 از نظر دانلود غیر قانونی بوده است

طبق اعلام وبلاگ تورنت فریک و براساس مطالعه منابع مختلف و گزارش های ترکرهای عمومی تورنت، با وجود اینکه شبکه دیزنی پلاس شبکه ای گسترده در نمایش خانگی است، ولی سریال مندلورین توانسته به وسیله اشتراک بیت تورنت البته بدون در نظر دریافت دانلودهای کامل فصول قبل به پربیننده ترین سریال 2020 تبدیل شود.

  • بازیگر اصلی سریال جدید جنگ ستارگان تعیین شد
  • فصل دوم سریال مندلورین؛ دقیق و به اندازه، همچون خود استاد

پیش از این، سریال فانتزی بازی تاج و تخت یا همان Game of Thrones از شبکه اچ بی او (HBO) که فصل هشتم و آخر خود را در ماه مه سال 2019 منتشر کرد، سردمدار این صندلی بود. ولی برای اولین بار پس از سال ها رکورد سریال نوشته شده توسط جورج آر.آر.مارتین (George R.R.Martin) با اسپین آف جنگ ستارگان و سریال مندلورین شکسته شد. همچنین طبق اعلام منابع مختلف، سریال مندلورین پس از انتشار فصل اول آن در سال 2019 توانست در صندلی سوم محبوب ترین سریال ها قرار بگیرد.

اساس این رتبه بندی ها بازخورد بیننده از فیلم ها و سریال هاست که آن ها را به محبوب ترین و پربیننده ترین سریال تبدیل می نماید. در ادامه سریال ابرقهرمانی پسران بد از شبکه پرایم ویدیو در صندلی دوم، سریال وست ورلد در صندلی سوم، سریال وایکینگ ها در صندلی چهارم، سریال پیشتازان فضا: پیکارد از شبکه CBH در صندلی پنجم و در ادامه سریال ریک و مورتی، سریال مردگان متحرک از شبکه AMC، بیگانه از شبکه HBO، کماندار از شبکه CW و در آخر سریال فلش از شبکه CW رتبه های بعدی را به خود اختصاص داده اند. گفتنی است که نظرسنجی تورنت فریک، تنها بر اساس ترافیک بیت تورنت محاسبه شده که شامل سرویس های پخش غیرقانونی هم هست.

سریال مندلورین فصل دوم خود را با اخبار جدیدی برای طرفدارانش به خاتمه رساند و خاتمه به یاد ماندنی برای فصل دوم رقم زد، مانند این که سری جدیدی از فیلم های جنگ ستارگان در دست ساخت قرار گرفته بود.

با این حال فصل دوم این سریال با انتقاد بعضی از طرفداران و دنبال نمایندگان سرسخت جنگ ستارگان به خاتمه رسید. خبرنگار باشگاه خبری ایندی وایر؛ تیلر هرسکو دراین باره این گونه نوشت که: خاتمه فصل دوم مندلورین رقابتی طولانی را بین ماندو (با بازی Pedro Pascal) و موف گیدئون (با بازی Giancarlo Esposito) به دنبال ربوده شدن گروگو به تصویر می کشد. ولی نوعی کار تیمی را بین شخصیت های برجسته سریال به نمایش می گذارد که در ماجراجویی ماندو و در پاسخ به سؤالاتش به او یاری می نمایند. این ماجراجویی ها با صحنه های اکشن و سروصدای زیاد و سؤالات بی پاسخ عصبی نماینده همراه است که منجر به خاتمه بندی سریال بدون جمع بندی خاص می شود.

منبع: Indiewire

منبع: دیجیکالا مگ

به "اسپین آف جنگ ستارگان محبوب ترین سریال 2020 از نظر دانلود غیر قانونی بوده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسپین آف جنگ ستارگان محبوب ترین سریال 2020 از نظر دانلود غیر قانونی بوده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید