آرزوی برد پیت برای بازی در یک فیلم جنجالی

به گزارش وبلاگ من، ستاره اصلی آن فیلم گفت که پس از مجبور شدن به بازی در صحنه تجاوز، احساس نموده است که توسط مارلون براندو به او تجاوز شده است.

آرزوی برد پیت برای بازی در یک فیلم جنجالی

برد پیت فیلمی را که از همه بیشتر آرزوی بازی در آن را داشت، نام برد و نظرش به مذاق برخی ها خوش نیامد.

او نظر خود را در مصاحبه ای در کنار مارگو رابی به مناسبت اکران فیلم جدید کوئنتین تارانتینو، روزی روزگاری در هالیوود اعلام نمود، فیلمی که در آن لئوناردو دی کاپریو شخصیت بازیگری رو به افول به نام ریک دالتون را بازی می نماید که در چندی از فیلم های کلاسیک و سریال های تلویزیونی به ایفای نقش می پردازد.

لوسی فورد از هیت ورد (Heatworld) از برد پیت و مارگو رابی پرسید که بیشتر از همه آروزی ایفای نقش در کدام یک از فیلم های کلاسیک را دارند، و برد پیت پس از لحظه ای سکوت، فیلم جنجال برانگیز آخرین تانگو در پاریس ساخته 1972 را به عنوان پاسخ نام برد.

او گفت: ذهن من سریع رفت سراغ آخرین تانگو در پاریس، واقعا چنین انتخابی حاکی از چیست؟ وقتی رابی گفت که هیچ وقت این فیلم را ندیده یا حتی اسمش را هم نشنیده است، او اضافه کرد: اوه، دوست من، ما باید این فیلم را به تو نشان دهیم. براندو. دردناک خواهد بود، این یکی درد خواهد داشت.

این فیلم که ساخته برناردو برتولوچی است، هنگامی که در سال 2007 ماریا اشنایدر، هم بازیگر براندو در فیلم، فاش ساخت که صحنه تجاوز به او در فیلم از شروع در فیلم نامه نبوده است و توسط براندو سر صحنه تعبیه و اجرا شده است. برتولوچی با نظر براندو موافقت می نماید، و اشنایدر بعد از اجبار غرق در اشک می گردد.

اشنایدر که در سال 2011 درگذشت، به دیلی میل گفته بود: اگر بخواهم روراست باشم، باید بگویم که در آن روز احساس تحقیر شدن داشتم، کمی احساس کردم توسط هر دوی آنان، مارلون و برتولوچی، به من تجاوز شده است. بعد از این صحنه مارلون اصلا مرا تسلی نداد یا از من معذرت خواهی نکرد. خوشبختانه فقط یک بار این صحنه را فیلم گرفتیم.

بعد از این اظهارات خانم اشنایدر، آقای برتولوچی که در سال 2018 درگذشت، گفت این حرف ها فقط یک سوءتفاهم مسخره هستند.

روزی روزگاری در هالیوود که اشتراکات شگفت انگیزی با سریال جدید نتفلیکس، مایندهانتر (Mindhunter) دارد، اکنون در ایالات متحده روی پرده رفته است و در تاریخ 14 اوت به سینما های بریتانیا خواهد رسید.

منبع: ایندیپندنت

منبع: فرادید

به "آرزوی برد پیت برای بازی در یک فیلم جنجالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرزوی برد پیت برای بازی در یک فیلم جنجالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید